خبرهای داغ:

آیت الله هاشمی سرباز مطیع ولایت و رهبری بود

امام جمعه قصرشیرین گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی سرباز مطیع و بی چون و چرای ولایت و رهبری بود و در همه حال اعلام می کرد که ما تحت هر شرایطی رهرو رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.
کد خبر: ۸۸۰۶۷۲۵
|
۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت درگذشت آیت الله رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران، افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی را با سربازی رهبری به درستی به جا آورد.
وی اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در همه سخنرانی های خود در زمان حیاتشان اعلام می کرد که رهبر معظم انقلاب اسلامی نایب امام زمان (عج) و ما نیز رهرو ایشان هستیم چرا که رهبر فصل الخطاب و خط قرمز ماست و از این رو حفظ نظام مقدس بر هر چیزی حتی بر جان، مال و فرزندان ما مقدم است.
وی همچنین با اشاره به سخنرانی هفته گذشته اوباما در کاخ سفید، بیان کرد: اوباما در این سخنرانی، موفقیت دولت خود در هشت سال ریاستش بر کاخ سفید را توقف برنامه های هسته ای ایران عنوان کرد و نیاز است به ایشان بگوییم که لحن و گفتار شما طوری است که برنامه هسته ای ما را با برنامه های هسته ای اسراییل و خودتان اشتباه گرفته اید.
امام جمعه قصرشیرین اظهارداشت: برنامه هسته ای ایران اسلامی صلح آمیز و استفاده از آن برای پیشرفت و تکنولوژی است در حالی که کاربرد هسته ای شما برای کشتار انسان هاست.
حجت الاسلام ملکی خطاب به دشمنان گفت که دانش هسته ای ما یک دانش بومی است و شما نمی توانید آن را متوقف کنید و ایران اسلامی با تمام وجود در مقابل کفار ظالم ایستاده است.
وی گفت: دولتمردان آمریکا با تبلیغات دروغ جامعه خود را اداره می کنند و مردم را فریب داده و به آن ها دروغ می گویند که برنامه هسته ای ایران خطرناک است در حالی که برنامه هسته ای ما صلح آمیز است.
خطیب جمعه قصرشیرین ادامه داد: هم اکنون ایران اسلامی در مقابل داعش و تمامی گروه های تروریستی که دست پرورده خود آمریکا و سران استکبار است، ایستاده و چهره شیطانی آمریکا برای تمامی جهان روشن است.
وی همچنین با اشاره به این گفته اوباما به ترامپ که برجام را فقط بر روی کاغذ بیاور و عمل نکن و آن را نشکن، افزود: بدعهدی آمریکا و سران غربی آشکار است و بدانند که ملت الهی ایران اسلامی با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل هر کافری ایستاده و جوابی دندان شکن به تمامی دشمنانی که بخواهند مقابل این نظام قرار بگیرند، خواهد داد.
ارسال نظرات