مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر

بیمارستان صحرایی بزرگ بسیج در گناوه برپا می شود

بوشهرـ مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای تحقق محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و خدمت رسانی به اقشار بی بضاعت و کم بضاعت، این سازمان اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی بزرگ در روستای محمد صالحی شهرستان گناوه خواهد نمود.
کد خبر: ۸۸۰۷۰۳۶
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸


به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر ،مرادعلی فولادوند، مسئول سازمان  بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر در گفتگو  با خبرنگار بسیج  اظهار کرد: در راستای تحقق محرومیت زدایی مناطق کم برخوردار و خدمت رسانی به اقشار بی بضاعت و کم بضاعت، این سازمان اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی تخصصی بزرگ در روستای محمد صالحی شهرستان گناوه خواهد کرد.

وی افزود: در این بیمارستان که از 26 تا 30 دیماه به مدت 5 روز برگزار می شود، 80 پزشک تخصصی و عمومی ارائه خدمات می کنند.

فولادوند به تخصص های موجود در بیمارستان صحرایی شهدای روستای محمدصالحی اشاره کرد و گفت:  در این بیمارستان پزشکان عمومی، متخصص و فوق متخصص در رشته‌های اطفال، زنان، جراحی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، رادیولوژی و سونوگرافی، داخلی، قلب، گوش و حلق و بینی و پوست  حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در این بیمارستان صحرایی اتاق عمل نیز ایجاد شده است تصریح کرد: اعمال جراحی، رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشات گوناگون از دیگر خدمات این بیمارستان صحرایی است که به مدت پنج روز به روستائیان خدمات ارائه می‌کند.

مسئول سازمان  بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: همه خدمات پزشکی اعم از ویزیت، معاینه، جراحی و دارو به صورت رایگان به بیماران ارائه می شود.

وی در پایان ابراز کرد: این بیمارستان بزرگ صحرایی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، مدیریت درمان تامین اجتماعی، مرکز جراحی حضرت قائم(عج)،  جمعیت هلال احمر استان بوشهر، شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه، بخشداری مرکزی گناوه، آموزش و پرورش گناوه و دهیاری و شورای روستای محمدصالحی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات