فرمانده سپاه دیّر در پیامی مطرح کرد؛

حماسه حضور مردم در انتخابات نماد همدلی و وحدت ملی بود

فرمانده سپاه دیّر در پیامی ضمن قدردانی از حماسه حضور مردم شهرستان دیّر در انتخابات ۱۴۰۲، انتخاب مجدد نماینده استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و نماینده مجلس شورای اسلامی در جنوب استان را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۸۳۴۵۸
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

حماسه حضور مردم در انتخابات نماد همدلی و وحدت ملی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر با صدور پیامی ضمن قدردانی از حماسه حضور مردم شهرستان دیّر در انتخابات ۱۴۰۲، انتخاب مجدد آیت‌الله حسینی بوشهری، به عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام احمدی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی در جنوب استان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

روز یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲، برگ زرین دیگری به افتخارات کشور عزیز ایران افزوده شد که حضور و حماسه مردم در این روز، نماد همدلی و وحدت ملی بود.

امروز، با افتخار و احترام به مردم شهرستان دیّر، از حضور پرشور و شکوه‌بخش شما در رونق و اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، که نمایانگر تعهد و مشارکت شما در راهبرد های کشوری است، تقدیر و تشکر می‌نمایم.

حضور فعال و مسئولانه‌ی شما در انتخابات، نشان از تفاهم و پیوند شما با مسائل اجتماعی و سیاسی کشور است و به وضوح نشان می‌دهد که مردم عزیز شهرستان دیّر، به عنوان ستون‌های اصلی ساختار جمهوری اسلامی، به دقت به امور عمومی کشور توجه می‌کنند و در آن‌ها مشارکت فعال دارند.

در پایان با اعتقاد به اینکه حضور پرشور شما در انتخابات، مراحل جامعه‌ی ما را به سوی رشد و شکوفایی هدایت می‌کند، انتخاب مجدد، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری، به عنوان نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام موسی احمدی به عنوان نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و به همه‌ی شما تبریک می‌گویم و امیدوارم که با همت و همدلی، زمینه‌های بیشتری برای توسعه و پیشرفت کشورمان فراهم آوریم.

 

سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیّر 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات