خبرهای داغ:
به همت حوزه حضرت نرجس(س):

پایگاه مقاومت بسیج حکیمه خاتون(س) در قم افتتاح شد

پایگاه مقاومت بسیج حکیمه خاتون(س)، در مسجد امام حسن عسکری(ع) پردیسان قم افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۸۰۷۱۴۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قم، پایگاه مقاومت بسیج حکیمه خاتون(س) حوزه حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع)در مسجد امام حسن عسگری(ع) پردیسان قم افتتاح شد.

مراسم افتتاح این پایگاه مقاومت با حضور امیرحسین مرادی، فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی (ع)، لیلی اسماعیلی، فرمانده حوزه حضرت نرجس(س)، جمعی از اعضای شورای حوزه حضرت نرجس(س)، و نمایندگان هیئت امنای مسجد امام حسن عسگری(ع) برگزار گردید.

این مسجد که در هزاره هشتم طلاب واقع است، جزء فعالترین مساجد پردیسان محسوب می شود. از جمله فعالیت های این مسجد، می توان به برگزاری نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی به مناسبت های متفاوت، برگزاری کلاس های متنوع قرآنی، علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، اعزام کاروان هماهنگ 450 نفری برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق، برگزاری کلاس های درس خارج برای طلاب و نشست های سیاسی، عقیدتی و اجتماعی با دعوت از سخنرانان برجسته کشوری اشاره کرد.

در ادامه امیرحسین مرادی با ذکر و یاد شهدا و اشاره به سخنان رهبری در مورد بسیج، نیاز حال حاضر کشور را پرورش مدیران و مسئولان انقلابی دانست.

مرادی در حاشیه این مراسم، از غرفه های فروش محصولات حجاب و عفاف، کتاب و نیز از اتاق لباس های مهربانی که به طور رایگان برای افراد نیازمند گذاشته شده بود، بازدید کرد.
پایگاه مقاومت بسیج حکیمه خاتون(س) افتتاح شد
ارسال نظرات