خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

بسیج پیشگام در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان اقتصاد مقاومتی یکی از مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: بسیج در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی پیشگام است.
کد خبر: ۸۸۰۷۳۷۰
|
۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه در جمع بسیجیان ادارات با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری بر بحث اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از مباحث مهم و اساسی بیانات و مطالبات ایشان است.

وی با بیان اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی گامی بلند در راستای اهداف انقلاب و نظام است، افزود: اقتصاد قوی لازمه یک کشور قدرتمند است که در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه با اجرای اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور حل می‌شود، عنوان کرد: تحقق این مهم نیازمند فرهنگ‌سازی است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ و تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم وجود پیوست فرهنگی برای همه موضوعات خاطرنشان کرد: فرهنگ اقتصاد بسیار مهم بوده و برای رسیدن به خودکفایی باید تلاش کنیم تا این فرهنگ گسترش یابد و اقصاد مقاومتی به معنای واقعی آن در جامعه شکل گیرد.

ابوحمزه با بیان اینکه باید از اقتصاد تک محصولی خارج شویم، عنوان کرد: در این راستا باید به تولید ملی توجه داشته باشیم و از آن حمایت کنیم.

وی مدیریت جهادی از اساسی‌ترین و مهمترین مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و بیان داشت: بسیج در اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی پیشگام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات