نفرات برتر جشنواره ملی عکس آسیب های اجتماعی معرفی شدند

نفرات برتر جشنواره ملی عکس آسیب های اجتماعی معرفی شدند و منتخبان تا دوم بهمن ماه جاری باید اصل آثارشان را برای دبیرخانه ارسال کنند.
کد خبر: ۸۸۰۷۹۴۰
|
۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سینا صدیقی دبیر جشنواره ملی عکس آسیبهای اجتماعی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسه داوری این جشنواره گفت: جلسه داوری در روز جمعه مورخ 24 دی ماه سال جاری با حضور داوران از جمله ایمان حامی خواه، سعید گلی و آرش صحرانورد برگزار شد.

وی افزود: تعداد ٣٦ اثر از ٢٩ عكاس از استان هاي مختلف كشور به منظور برپایی نمايشگاه عكس انتخاب شده است و صاحبان آثار تا روز ٢ بهمن ماه سال جاري وقت دارند تا اصل آثار را به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند.

دبیر جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه یک هزار اثر به نخستین جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی راه یافته اند، گفت: ۲۶۰ عکاس از ۲۵ استان کشور آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده‌اند که با بررسی تعداد عکس‌های ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، استان‌های مرکزی، تهران و خراسان رضوی به ترتیب بیشترین آثار را ارسال کردند.

صدیقی با اشاره به تعداد شرکت کننده‌ها در این جشنواره گفت: بیش از ۲۶۰ عکاس در این جشنواره در هر دو بخش عکاسی با دوربین حرفه‌ای و عکاسی موبایلی شرکت کردند و بعد از بررسی‌های انجام شده افرادی که در بخش عکاسی با تلفن همراه شرکت کردند به دلیل اینکه عکس‌های آنهادارای سطح قابل قبولی کیفیتی و تکنیکی نبود بنا به تصمیم هیات داوران از راه یابی به نمایشگاه باز ماندند.

وی با اشاره به آیین اختتامیه نخستین جشنوراه ملی عکس آسیب‌های اجتماعی گفت: عکاسان منتخب تا روز شنبه 2 بهمن مهلت دارند تا اصل فایل عکس منتخب را به همراه متن ادبی با مراجعه به سایت جشنواره به آدرس www.tmaftab.ir یا آدرس پست الکترونیک جشنواره به آدرس Festivalmarkazi@gmail.com ارسال نمایند.

دبیر جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی با بیان رویکرد تاثیرگزاری این جشنواره گفت: جشنواره اين فرصت را براي عكاساني كه آثارشان به نمايشگاه راه پيدا كرده فراهم نموده تا متناسب با هر عكس عنوان مرتبط، متن ادبي، دلنوشته و يا توضيحي حداكثر تا ٣٠٠ كلمه مرتبط با اثر را براي قرار دادن در كنار هر عكس در نمايشگاه به دبيرخانه ارسال نمايد.

صدیقی تصریح کرد: این متن ادبی می تواند شامل تشریح سوژه و محل عکاسی، انگیزه عکاس، دلنوشته و غیره باشد.

وی با اشاره به اسامی عکاسان برگزیده گفت: مرتضی آخوندی، سالار ارکان، مازیار اسدی، مرتضی امین الرعایایی، یوسف باقری، مهدی بذری، پویا بیات، حسین بیگ زاده، سید محمد صادق حسینی، هادی دهقان پور، آیدا رسولی، صحرا رشیدپور، مهدی روحی، صادق سوری، پیام صفری، مهدی عباسی، معصومه علیئی، محسن فرجامی، میلاد فیروزان، مهدی قاسمی، مهدی کرمی، رامین محمدی، نیلوفر مرادی، فاطمه مسعودی نژاد، سعیدرضا مقصودی، افشین میرزایی، دریا ناظری، امیرحسین نعیما و سجاد وثاق برگزیدگان این جشنواره هستند.

دبیر جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: مراسم اختتامیه، برپایی نمایشگاه و اعلام نفرات برگزیده و شایسته تقدیر دهه اول بهمن ماه برگزار می‌شود.

صدیقی با اشاره به برگزارکنندگان این جشنواره گفت: جشنواره ملی عکس آسیب‌های اجتماعی به همت موسسه نسل نواندیش هنر و با مشارکت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، سپاه روح الله استان مرکزی، معاونت امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی و معاونت فرهنگی و امور جوانان برگزار شد.

گفتنی است ارسال متن عکس‌های برگزیده از طریق سایت جشنواره توصیه می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات