خبرهای داغ:
به مناسبت هفته شورای آموزش‌وپرورش در گالیکش انجام شد؛

تجلیل از اعضای شورای آموزش‌وپرورش و خيرين مدرسه‌ساز

به مناسبت هفته شورای آموزش‌وپرورش همايش متمركز شهرستانی با حضور مسئولين گالیکش و اوليا دانش آموزان در کانون شهید محمدباقر خسروی اداره آموزش‌وپرورش این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۳۲۳
|
۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان،مهدی خسروی مدير آموزش‌وپرورش شهرستان گالیکش در این آیین گفت: هدف از برگزاری چنين همایش‌هایی ايجاد نگرش مطلوب در خانواده‌ها و جلب مشاركت عموم مردم و اوليا در برنامه‌های آموزش‌وپرورش است.

وی افزود: در شهرستان گاليكش اوليا با فرصتی كه در خصوص تشكيل انجمن اوليا و مربیان به‌تبع آن تشكيل شورای انجمن اوليا و مربيان شهرستان ایجادشده است، زمينه مشاركت در امور آموزشی و پرورشی مدارس برايشان مهيا گرديده است.

فرماندار گالیکش نیز در این مراسم گفت: شورای آموزش‌وپرورش كه از چندين نهاد و سازمان ذی‌ربط تشکیل‌شده در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌ها و سیاست‌های آموزشی - پرورشی و نيز عمرانی حوزه آموزش‌وپرورش تصمیم‌گیری می‌کند.

حسن خسروی افزود: تحقق اهداف آموزش‌وپرورش با پشتيبانی و حمايت همه مردم در كنار مسئولين مرتبط ميسر می‌شود.

فرماندار گالیکش توجه به مدارس که به‌عنوان خانه دوم فرزندانمان به‌حساب می‌آید را مهم دانست و مشاركت اوليا در امور آموزشگاه را خواستار شد.

خسروی در خصوص آسیب‌های موجود در جامعه اظهار داشت: اگر بخواهيم از آسایش مطلوب در جامعه‌ای که زندگی می‌کنیم برخوردار باشيم بايد جامعه‌ای سالم داشته باشيم و اين ميسر نمی‌شود مگر باتربیت صحيح فرزندان و نيز مشاركت همه‌جانبه مسئولين و مردم در برنامه‌های تعليم و تربيت.

در پايان همايش از اعضای شورای آموزش‌وپرورش و خيرين مدرسه‌ساز شهرستان گالیکش تقدير و تجليل به عمل آمد.

گفتنی است اجرای نمایش گروه نمايشی آموزشگاه شاهد بنت‌الهدی، پخش کلیپی در خصوص فرزند پروری و برپایی نمايشگاه از مقالات و نقاشی‌های دانش آموزان با موضوعات مرتبط با هفته شورای آموزش‌وپرورش ازجمله برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها