خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان؛

ویژه برنامه "10 شب در10مسجد" در سراسر گلستان برگزار می شود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: جشن انقلاب در همه شهرستان‎ها طی 10 شب در 10 مسجد طراحی شده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۴۰
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی‎نژاد پیش از ظهر امروز طی نشستی با گروه خبری فجر در استان گلستان با محوریت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با بیان اینکه دهه فجر دهه فرهنگی و ارزشی است، گفت: در دهه فجر عهد و پیمان مجدد بین مردم و ولایت رخ می‎دهد و این ایام نشان دهنده این است که ملت همچنان پای این پرچم استقامت کرده و وفاداراست.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت سه کمیته به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: کمیته مسجد برنامه پخش سرود ویژه در ساعت 9 و 33 دقیقه همزمان با حضور تاریخی امام راحل به میهن را از تمام مساجد پخش خواهد کرد، پخش شعار الله اکبر از همه مساجد را نیز خواهیم داشت، هر شب در 10 مسجد جشن انقلاب برگزار می‎شود.

رئیس کمیته‎های قرآن، مساجد، هیأت مذهبی و تشکل‎های دینی ستاد انقلاب اسلامی دهه فجر استان گلستان گفت: جشن انقلاب در همه شهرستان‎ها طی 10 شب در 10 مسجد طراحی شده است این جشن را در سطح استان اجرا خواهیم کرد در برخی بخش‎ها این اتفاق خواهد افتاد.

ولی نژاد از حضور حدود یکصد مبلغ در طرح مبلغین گفتمان انقلاب اسلامی خبر داد و خاطر نشان کرد : مبلغین با حضورشان در مساجد و مدارس شهر و روستا با مردم گفتگو می کنند و سعی داریم این طرح را در مساجد 320 روستای استان گلستان اجرایی کنیم.

وی از برگزاری کنگره منطقه‎ای شعر اهل بیت (ع) خبر داد و گفت: این کنگره به میزبانی استان گلستان و با حضور استان‎های گیلان، سمنان، مازندارن و خراسان شمالی در 18 بهمن و در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار می‎شود.

رئیس کمیته‎های قرآن، مساجد، هیأت مذهبی و تشکل‎های دینی ستاد انقلاب اسلامی دهه فجر استان گلستان با بیان اینکه در استان 2 هزار و 300 مسجد و 2 هزار و 250 هیات مذهبی داریم ، گفت: یکی از مهمترین برنامه های دهه فجر " تجمع بزرگ مدافعان حرم" است  که همزمان با ولادت حضرت زینب (س) به مرکزیت گرگان و به مرکزیت آزادشهر برگزار خواهیم کرد.

ولی نژاد با اشاره به برنامه‎های کمیته قرآنی افزود: در حوزه قرآنی کرسی‎های تلاوت را داریم که در 9 شهرستان اجرا شود، محفل انس با قرآن نیز در شهرهای مختلف برگزار می‎شود که تعداد آن در چند روز دیگر نهایی می‎شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود دهه فجر را دهه فرهنگی خواند و گفت: انقلاب ما انقلابی فرهنگی بود ریشه‌های انقلاب و سرشاخه‌های فرهنگی با معنویت عجین شده است.شاید دشمن از ناحیه انقلاب فرهنگی سیلی عمیقی خورد اما خود را تجهیز کرد و در قامت تهاجم فرهنگی به جنگ با انقلاب آمد.

رئیس کمیته‎های قرآن، مساجد، هیأت مذهبی و تشکل‎های دینی ستاد انقلاب اسلامی دهه فجر استان گلستان تصریح کرد: دشمن از راه‌های دیگری مانند جنگ هشت‌ساله، ترور، تحریم، محاصره اقتصادی، کودتاهای مختلف و ... به جنگ با کشور پرداخت اما نتیجه‌ای حاصل نشد درنتیجه تنها راه باقی‌مانده را تهاجم فرهنگی دانست.

ولی نژاد نقش مسجد را به عنوان پایگاه اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار مهم ارزیابی کرد و اذعان داشت : رسانه‎ها به عنوان پرچمداران فرهنگی و تبلیغی برای تبیین آرمانها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بسیار مهم و تاثیر گذاری را دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها