خبرهای داغ:
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد

آمادگی نیروهای بحران و آتش‌نشانی شهرداری برای اعزام به تهران

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی نیروهای بحران و آتش‌نشانی قم برای اعزام به تهران و امدادرسانی به مصدومان حادثه برج پلاسکو خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۰۲۴۲
|
۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۲
آمادگی نیروهای بحران و آتش‌نشانی شهرداری برای اعزام به تهران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به حادثه آتش‌سوزی و ریزش برج پلاسکو تهران اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه دلخراش با وجود خدمات‌رسانی گسترده نیروهای آتش‌نشانی تهران ساختمان ریزش کرد و برخی هموطنان مصدوم شده‌اند و برخی نیز زیر آوار مانده‌اند.

وی ضمن ابراز تأسف از این حادثه، آمادگی شهرداری قم و نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای اعزام به تهران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در این زمینه با توجه به ضرورت اقدامات سریع و عاجل در بحران و با عنایت به اینکه شهر قم به عنوان شهر معین استان تهران در مواقع بحران مطرح است، نیروهای آتش‌نشانی در حال آماده باش برای اعزام به تهران در صورت لزوم هستند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم بیان کرد: متاسفانه در این حادثه جان بسیاری از شهروندان و نیروهای خدوم آتش‌نشانی به خطر افتاده است که امیدواریم هیچ‌یک از هموطنان در خلال این حادثه دچار مشکل جدی نشده باشند.

وی گفت: آمادگی نیروهای مدیریت بحران شهرداری و آتش‌نشانی برای اعزام به تهران به مسوولان اعلام شده و در صورت نیاز به سرعت این کار انجام خواهد شد.
ارسال نظرات