جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر اعلام موجودیت کرد

بوشهر - جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر اعلام موجودیت کرد و اعضای شورای مرکزی این جبهه معرفی شدند.
کد خبر: ۸۸۱۰۶۱۲
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰



به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ به دنبال تأسیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در کشور موجی از امید در میان آحاد مردم کشورمان خصوصا نیروهای دلسوز و انقلابی برای رهایی از بن‌بست موجود در مدیریت کشور و خروج از بحران‌های متعددی که در پرتو بی‌تدبیری مسئولان و دست اندرکاران دامن مردم را فرا گرفته ایجاد شد.

در همین رابطه نیروهای مردمی و انقلابی استان بوشهر نیز با همین دغدغه‌ها و نگرانی‌ها و با امید به آینده‌ای روشن برای ایران اسلامی و دست‌یابی مردم شریف ایران و استان ولایت‌مدار بوشهر به جایگاه و حقوق واقعی خود با هم فکری و هم اندیشی فراوان، موفق به راه‌اندازی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان بوشهر شدند.

جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی(ره) و حضور یکپارچه و مجاهدت مؤمنانه مردم ایران به پیروزی رسید، زمینه را برای بازگشت به جهان‌بینی اسلامی و حاکمیت ارزش‌ها و روش‌های دینی فراهم آورد. ملت ایران با انتخاب هوشمندانه نظام حکومتی مبتنی بر «ولایت فقیه» راه را برای نیل به آرمان والای «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» هموار کرد.

  با وجود دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی در حدود چهاردهه و به‌رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته در دوران پس از انقلاب، هنوز بسیاری از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی و انتظارات امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله) به تمامی محقق نشده‌اند و چشم‌انداز زیبا و شوق‌انگیز جمهوری اسلامی به منصه ظهور نرسیده است و مردم به همه آرزوهای خود در ایجاد یک نظام مردم‌سالار دینی نائل نشده‌اند.

مشکلات اقتصادی که بیکاری جوانان، رکود اقتصادی و گرانی و کاهش قدرت خرید مردم در رأس آن است، همچنان مهم‌ترین مسئله کشور و استان زرخیز بوشهر و قطب اقتصادی کشور است. هنوز بسیاری از مردم زیر خط فقر قرار دارند و از تأمین معاش روزانه خود عاجزند. فساد اداری و فساد اقتصادی با ارقام نجومی و دریافت‌های نامتعارف و ناعادلانه مدیران و صاحب‌منصبان از آستانه تحمل مردم فراتر رفته است.

با کمال تأسف باید اذعان کرد بسیاری از مسئولان و مدیران اجرایی کشور از هر یک از جناح‌ها و سلیقه‌های سیاسی که عهده‌دار مسئولیت بوده‌اند، به تدریج از روحیه و منش انقلابی و از مردم و مستضعفان که ولی‌نعمتان آنها بوده و هستند، فاصله گرفته و برخی از آنان به اشرافی‌گری و رفاه‌طلبی و ثروت‌اندوزی روی آورده‌اند و از سوی دیگر، مردم نتوانسته‌اند به وظیفه انقلابی خود در نظارت و مراقبت بر عملکرد مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نقد آنان و مطالبه‌گری از آنان به خوبی عمل کنند.

ما اعتقاد داریم تنها راه عبور از تنگناهای اقتصادی و نجات کشور از مشکلات و معضلاتی که آن را از حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلاء بازداشته است بازگشت به اصول و ارزش‌های اسلام و گفتمان امام راحل (ره) و حرکت دقیق در پرتو هم فکری و هم دلی بر اساس نقشه راهی است که رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها با تکیه بر اقتصاد مقاومتی به همگان به خصوص دولتمردان گوشزد کرده‌اند.

ما، جمعی از دردمندان و دغدغه‌داران، با توکل بر خدای متعال و با امیدواری به نصرت الهی و با آگاهی از قدرت و توانمندی‌های کشور و ظرفیت‌های بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی و با علم به فرصت‌های فراوان ملی و استانی با اعتماد به ظرفیت بزرگ مردم فهیم و شریف و ولایتمدار استان بوشهر، همگام با حرکت بزرگ و موج پرخروش جبهه مردمی در سراسر کشور و با اعتقاد به ظرفیت بزرگ نیروهای ارزشی و ولایتمدار و خدوم و انقلابی در استان و با تکیه بر پیشینه سرشار از افتخار مردم حماسه آفرینمان و شهادت بزرگانی همچون شهید مبارزه با استعمار پیر انگلیس رئیس علی دلواری، شهید مبارزه با حاکمیت طاغوت و نظام ستمشاهی حجت الاسلام و المسلمین عاشوری، شهید مبارزه رویاروی مستقیم با آمریکای جنایتکار نادر مهدوی و شهیدان عرصه بین‌الملل صادق گنجی و محمدحسن ابراهیمی و هزاران شهید گلگون کفن دیگر در این راه قدم گذاشته و با اعلام افراد زیر به عنوان شورای مرکزی، از تمامی نیروهای انقلاب اسلامی، دردمندان و دلسوزان، صاحبان اندیشه و اراده، از اقشار مختلف مردم در سراسر استان عزیزمان بوشهر، دعوت می‌کنیم در این جهاد مقدس شرکت کنند و در یک جبهه فراگیر و مردمی برای کارآمدسازی نظام اجرایی کشور، تحول در وضعیت اقتصادی مردم، مبارزه با فساد و جلوگیری از نفوذ نااهلان در بدنه حاکمیتی کشور و هموار کردن مسیر پیشرفت و عدالت و رهایی از این وضعیت شکننده و جان فرسا متحد شوند.

در بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلابی استان بوشهر، عبدالکریم جمیری (رئیس)، علی احمدی پور، عبدالرحیم افروغ، محمدرضا ایرج زاده، عبدالحسن بهزادی، عیسی حیدری (دبیر اجرایی)، زهرا رضایی، عبدالحسن رفیعی نژاد، حجت الاسلام علی زاهددوست، شهلا شاکردرگاه، نصرالله شفیعی (سخنگو)، عبدالله فاتحی، یوسف کروبی نیا، محمود معتمدی، عباس منعمی، علی موحدی و سیدمحمدهاشمی فرد به عنوان اعضای شورای مرکزی این جبهه معرفی شده است.

نصرالله شفیعی سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از حمایت همه دلسوزان و دردمندان اعلام کرد: این جبهه متعلق به همه نیروهای دلسوز، انقلابی و مردمی است و ان‌شاءالله سایر برنامه‌ها و فعالیت‌ها در روزها و هفته‌های آتی به اطلاع مردم خوب و فهیم استان بوشهر خواهد رسید.

ارسال نظرات