خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی ناحیه مینودشت خبر داد؛

اشتغال 450 نفر از شهروندان مینودشت با تسهیلات اقتصاد مقاومتی

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مینودشت گفت: اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدلی در سال 95 شرایط ایجاد اشتغال مستقیم برای 200 نفر و اشتغال غیر مستقیم برای 250 نفر را در سطح شهرستان فراهم نموده است.
کد خبر: ۸۸۱۰۹۹۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان ؛ سروان پاسدار «محمد قزلسفلی» مسئول بسیج سازندگی سپاه مینودشت در خصوص پایان  اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در شهرستان مینودشت، گفتدر سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل مزین شده است بسیج سازندگی سپاه مینودشت اقدام به واگذاری تسهیلات در عرصه های مختلف اقتصادمقاومتی و صنایع تبدیلی نموده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد : اعطای تسهیلات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدلی در سال 95 شرایط ایجاد اشتغال مستقیم برای 200 نفر و  اشتغال غیر مستقیم برای 250 نفر را در سطح شهرستان  فراهم نموده است.

محمد قزلسفلی اظهار داشت :  پرورش ماکیان ، شتر مرغ، ، فنس کشی (اصلاح و احیای باغات)، کاشت گیاهان دارویی ، زعفران ، پرورش دام سنگین ، پرورش زنبور عسل ، پرورش قارچ خوراکی، و عرصه های صنایع دستی  ، نمونه ای از عرصه هایی است که بسیج سازندگی در آن فعالیت می کند.

قزلسفلی با عنایت به این که شهرستان مینودشت قطب نوغانداری شناخته شده است ، بیان کرد : در این راستا بسیج سازندگی سپاه با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان و به جهت جلوگیری از خام فروشی پیله های تولیدی و ایجاد سرمایه بیشتر برای تولید کنندگان ،اقدام به ایجاد پنج کارگاه تبدیل پیله به نخ ابریشم نموده است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها