خبرهای داغ:
مدیرکل دامپزشکی استان گلستان خبرداد؛

واکسیناسیون رایگان دام عشایر خراسان در مراوه تپه

مدیرکل دامپزشکی استان گلستان گفت: در زمان حضور دامداران عشایر کلیه خدمات دامپزشکی مانند واکسیناسیون دامها بصورت رایگان از طریق شبکه دامپزشکی شهرستان مراوه تپه ارائه می شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۱۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، دکتر محمودرضا وفایی مدیر کل دامپزشکی استان  از عملیات خدمت رسانی به عشایر منطقه مراوه تپه بازدید به عمل آورد.

وی گفت:  واکسیناسیون ، سم پاشی و بیماری یابی از جمله خدماتی است که به صورت کاملاً رایگان از طرف دامپزشکی در دسترس دامداران عشایر قرار می گیرد و در این خصوص نیز سازمان دامپزشکی و ادارات کل دامپزشکی استانها تمام تلاش و امکانات فنی و حرفه ای خود را به کار بسته اند، چرا که سیاست ما در دامپزشکی سرعت بخشیدن این خدمات است و خواهد بود.

مدیر کل دامپزشکی استان همچنین با گفتگو با برخی از دامداران از نزدیک به بررسی معضلات و مشکلات آنان علی الخصوص مسائل مربوط به حوزه دامپزشکی پرداخت.

لازم به توضیح است همه ساله از اواسط آبان ماه دامداران عشایر از استانهای خراسان شمالی و خراسان رضوی با جمعیت دامی 500000 راس دام سبک برای گذراندن دوره قشلاق وارد مراتع شهرستان مراوه تپه در استان گلستان می شوند و به مدت 6 ماه تا اواسط اردیبهشت ماه سال بعد در این شهرستان حضور دارند .

همچنین در زمان حضور دامداران عشایر کلیه خدمات دامپزشکی مانند واکسیناسیون دامها بصورت رایگان از طریق شبکه دامپزشکی شهرستان مراوه تپه ارائه می شود. 

خبرنگار افتخاری بسیج مهدی شاهرودیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها