خبرهای داغ:
امام جمعه کردکوی؛

ایران در منطقه حرف اول را می‎زند

امام جمعه کردکوی گفت: ایران در منطقه حرف اول را می‎زند که رسیدن به این اقتدار ریشه در غیرت، شرف و عزت ملت ایران دارد.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۳۷
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از فارس، حجت‎الاسلام موسی شاعری صبح امروز طی نشستی با گروه خبری فجر در استان گلستان با محوریت بزرگداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما در کشور پیرامون مسئله اقتصاد مشکل داریم که برخی به اسراف مردم برمی‎گردد اگر مردم معتدل نباشند اوضاع بدتر می‎شود.

وی امنیت در کشور را موضوعی حائز اهمیت خواند و تصریح کرد: پیدایش گروه تروریستی داعش برای هدف قرار دادن انقلاب اسلامی بوده است، امنیت انقلاب اسلامی در جهان زبانزد است که باید قدر آن را بدانیم.

امام جمعه کردکوی افزود: ایران در منطقه حرف اول را می‎زند که رسیدن به این اقتدار ریشه در غیرت، شرف و عزت ملت ایران دارد.

شاعری، ایام‌الله دهه فجر را مبارک خواند و اظهار کرد: انسان نباید هیچ‌گاه خدا را فراموش کند، انقلاب اسلامی با وحدت مردمی و در سایه ولایت فقیه توانست به پیروزی دست یابد باید شکر نعمات الهی را بدانیم.

وی با اشاره به اینکه مردم نسبت به ایام‎الله دهه فجر انقلاب اسلامی توجه کافی دارند، ابراز کرد: حتی اگر مسؤولان برنامه‌ریزی نکنند مردم خودشان پای کار می‎آیند.

امام جمعه کردکوی با اشاره به ضرورت مردمی برگزار شدن برنامه‎های دهه فجر تأکید کرد و گفت: با همکاری مردم امیدواریم که بتوانیم برنامه‎های دهه فجر را به صورت شاد و متنوع داشته باشیم.

شاعری با اشاره به ارتحال آیت‎الله هاشمی‌رفسنجانی تصریح کرد: مردم با حضور خودجوش در مراسم تشییع این مجاهد فقید همدلی مردم را به نمایش گذاشتند و نشان دادند که مردم نسبت به بزرگان کشور بی‎تعصب نیستند، مردم ایران واقعاً ولایتمدار هستند و در راه ولایت همواره پشتیبان خوبی دارند.

وی با اشاره به سختی‎های حرفه خبرنگاری اظهار کرد: خبرنگاری می‎تواند انفجار نور باشد یا برعکس عمل کند، کیفیت خبر و رعایت امانت‌داری از مهم‌ترین مؤلفه‌های حرفه خبرنگاری است و ما حرفه خبرنگاری را می‌ستاییم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها