خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی عنوان کرد؛

اجرای ۶۰۰ برنامه محوری در ایام دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی گفت: ۶۰۰ برنامه محوری در سی وهشتیمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۴۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از شبستان، حجت الاسلام غلامحسین محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی، پیش از ظهر امروز در نشست با گروه خبری فجر گلستان ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه انقلاب اسلامی، الگو و اسوه ای در سطح جهان است، گفت: انقلاب اسلامی براساس ایدئولوژی و اندیشه پاک شکل گرفته است و ریشه در مکتب و قرآن دارد و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، کتاب انقلاب اسلامی، قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه انقلاب ها عمدتا با تکیه بر شرق یا غرب شکل می گیرد، افزود: ملت ایران درس مبارزه و جهاد را از قرآن و سیره و سنت اهل بیت (علیهم السلام) آموخته است و امام (رحمه الله علیه) توانست ملت را آگاه کند و با طاغوتی که وابسته به شرق و غرب بود مبارزه کرده و پیروز شود. برای همین بود که شعار ابتدایی انقلاب مردم یکصدا در شهر و روستا فریاد نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی سر می دادند. در دنیا نمی توانیم انقلابی را با این ویژگی و خصلت پیدا کنیم زیرا انقلاب اسلامی ما متکی به قرآن و ولایت فقیه و علما و روحانیون بود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به عوامل پیروزی انقلاب، اظهار کرد: رهبری امام خمینی (رحمه الله علیه)، وحدت همه مردم و مکتبی بودن انقلاب عامل پیروزی این انقلاب بود و همین عوامل نیز موجب تداوم و استمرار آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: در انقلاب های دیگر دنیا معمولا بحث دین مطرح نبود و جایگاهی نداشت، برای همین در نخستین انتخابات مردم به یک نظام اسلامی و الهی رای دادند. در عین حال دشمنان فراوانی هم در مسیر انقلاب وجود داشته و دارد. انقلاب اسلامی از همان روزهای نخست با توطئه های دشمنان مواجه بود و حتی یک روز را هم آرامش نداشت زیرا شعار انقلاب، شعار مبارزه با ظلم و استکبار است. برای همین مستکبران و سکولارها و کسانی که حاضر نیستند دین در صحنه حضور داشته باشد، با نظام اسلامی مبارزه می کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردکوی با بیان اینکه امسال هم برنامه های متنوع و متعددی در سطح شهرستان پیش بینی شده است، گفت: کمیته های 17 گانه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان، تاکنون 20 جلسه در سطح شهرستان داشت و بیش از 600 برنامه پیش بینی شده است.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: این برنامه ها در قالب جشن پیروزی انقلاب، برنامه های فرهنگی، ورزشی، دیدارها، تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران و مبارزان و مجاهدان انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن، یادواره شهدا برگزار می شود.

وی افزود: یکی از برنامه های شاخص این ایام، افتتاح 30 پروژه با حضور استاندار یا معاونان استاندار است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به وجود 60 مسجد در شهر و روستاهای کردکوی، خاطرنشان کرد: برنامه ده شب در ده مسجد در شهر و روستا در این ایام برنامه ریزی شده است. جشن انقلاب نیز به صورت ویژه در شب  های 12 و شب 21 بهمن برگزار می شود. همچنین راهپیمایی 22 بهمن نیز علاوه بر شهرستان کردکوی، در روستای دنگلان و یساقی نیز این راهپیمایی نیز برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها