خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بندرگز؛

۳۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری در شهرستان بندرگز اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بندر گز گفت: بیش از ۳۰۰ عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه با حضور مسئولان و کمیته‎های تخصصی خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۸۱۱۰۶۳
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از تسنیم، حجت الاسلام شعبان کشیری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: امام خمینی(ره) در سال 1342 یک تنه در برابر طاغوت فریاد کردند و نخستین گروهی که به ایشان پیوستند روحانیت بود و پس از آن نیز مردم در صحنه حضور پیدا کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بندر گز ادامه داد: امام خمینی(ره) در ابتدا نصیحت و موعظه را با شاه در پیش گرفت اما شاه با عواملی که داشت لجاجت کرد و از علما و مراجع دین تبعیت نکرد و این موضوع سبب شد که شهدای بسیاری برای انقلاب اسلامی داشته باشیم تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد.

کشیری اظهار کرد: اگر جوانان ما به پیام‎های امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی دقت کنند امام خمینی(ره) می‎فرمود که آقای شاه، انگلیس، شوروی و آمریکا به درد شما نمی‎خورد و امام خمینی(ره) جنایات این کشورها را واقف بودند و مظلومیت ملت فلسطین را از سال 1342 فریاد زدند.

وی افزود: انقلاب بر این اساس شکل گرفت و با قدرت توسط امام خمینی(ره) ادامه مسیر پیدا کرده و امیدواریم شرمنده شهدا و امام خمینی(ره) در این مسیر نباشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز با بیان اینکه بیش از 300 برنامه فرهنگی، ورزشی، عمرانی و اشتغالزایی در ایام الله دهه فجر در شهرستان بندرگز اجرا می‌شود، گفت: بیش از 30 عنوان برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه با حضور مسئولان و کمیته‎های تخصصی خواهیم داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل حسینی، امام جمعه شهرستان بندرگز هم در این نشست شهادت تعدادی از آتش‎نشانان که در ساختمان پلاسکو در تهران به درجه رفیع شهادت نائل شدند تسلیت گفت و اظهار داشت: همان‌طور که از طریق رسانه‎ها متوجه شدید اوباما ردای ریاست جمهوری اسلامی را به ترامپ انتقال داد.

وی اظهار داشت: کارتل در ابتدای انقلاب اسلامی مواضع سختی را در برابر انقلاب اسلامی با تجهیز گروهک‎های منافقین و حمایت حمله صدام به ایران داشت و می‎بینیم که این افراد به تاریخ پیوستند اما انقلاب اسلامی پرقدرت از گذشته راه خود را ادامه می‎دهد.

امام جمعه بندرگز ادامه داد: حضور مردم در برنامه‎های ایام الله دهه فجر، نماد حمایت از انقلاب اسلامی است و امیدواریم انقلاب اسلامی به دست صاحب اصل خود با رهبری مفام معظم رهبری برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها