خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه:

راهیان نور یک حرکت فرهنگی در تجدید بیعت با آرمان های شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی و معنوی عظیم در تجدید بیعت با آرمانهای شهدا است، شهدایی که بهترین نمونه ها از زیبایی های خلقت هستند.
کد خبر: ۸۸۱۱۱۸۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۲
حجت الاسلام هادی عسگری درحاشیه اردوی یک روزه راهیان نور به منطقه عملیاتی بازی دراز سرپلذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب اظهار داشت: شهدا بهترین نمونه زیبایی های خلقت هستند، چرا که این عزیزان در طول عمر با برکت خود صحنه های بسیار ارزشمند و نابی را با رشادت، مجاهدت و ایثارگری های خود آفریدند.
 
وی افزود: شهدا، جانبازان و آزادگان در اوج جوانی و علی رغم تعلقات دنیایی که هر انسانی دارد، دست از کار و مشغولیتهای دنیا کشیدند و برای دفاع از مرزهای میهن اسلامی به جبهه رهسپار شدند و با ثبت حماسه های هشت سال دفاع مقدس ایران و ایرانی را در جهان سرافراز کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه تصریح کرد: کاروان راهیان نور حرکت فرهنگی و معنوی عظیم در تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و مقاومت تاریخی آنها محسوب می شود و در امر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والامقام در هشت سال دوران دفاع مقدس مهم و ضروری است.

 

در ادامه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سرپلذهاب نیز اظهار داشت: شهدای ما همواره در تلاش برای آبادانی و استقلال کشور گام بر می داشتند و در هر مسئولیتی که بودند، به بهترین شکل انجام وظیفه می کردند.

 

سلمان حسن پور افزود: در روزگاری که دشمنان چشم طمع دوخته بودند به آب و خاک این مملکت شهدا با تمام وجود به میدان شتافتند و سینه در مقابل گلوله دشمن سپر کردند تا ذره ای از خاک میهن به یغما نرود.
 
لازم به ذکر است در این اردوی یک روزه راهیان نور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه و 30 نفر از کارکنان بسیجی بنیاد شهید و امور ایثارگران حوزه 8 کارمندی سپاه ناحیه کرمانشاه به همراه رئیس و پرسنل بنیاد سرپل ذهاب  به منطقه عملیاتی بازی دراز صعود کردند و یاد شهدا را زنده نگه داشتند.
 
ارسال نظرات