خبرهای داغ:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

تشکیل ۲۴ کمیته برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بیان داشت: برای برگزاری ایام الله دهه فجر ستادی تشکیل شده که ۲۴ کمیته دارد که این کمیته ها فعالیت های متعددی داشته و برنامه ها را اجرایی خواهند کرد.
کد خبر: ۸۸۱۳۰۰۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
تشکیل ۲۴ کمیته برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه فجر گفت: استان قم همواره در برگزاری مراسم های دهه فجر پیش رو و موثر بوده است و باید امسال نیز در این عرصه ویژگی های خاص خود را داشته باشد.
 
وی بیان داشت: استان قم مهد انقلاب اسلامی است و باید در ایام الله دهه فجر به این مسائل پرداخته شده و بکوشیم تا همواره به نسل جوان تبیین شود.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اثرات پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دشمنان نظام و انقلاب نمی خواهند که دستاوردهای این انقلاب برای مردم و به ویژه نسل جوان نمایان شود که باید با تشریح وضعیت گذشته، دستاوردهای انقلاب را نیز مطرح کنیم.
 
لطفی گفت: برنامه های دستگاه های اجرایی در ایام الله دهه فجر اخذ شده و می کوشیم تا با برگزاری برنامه های عمومی در بزرگداشت این ایام تلاش داشته باشیم.
 
وی بیان داشت: برای برگزاری ایام الله دهه فجر ستادی تشکیل شده که 24 کمیته دارد که این کمیته ها فعالیت های متعددی داشته و برنامه ها را اجرایی خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: یکی از برنامه های مهم این ایام، برگزاری مراسم هماهنگ و سراسری در 12 بهمن ما است که همزمان با آغاز دهه فجر، در بیت تاریخی امام راحل برگزار خواهد شد.
 
وی گفت: بیت تاریخی امام راحل در قم یاد آور خاطرات بسیاری است و ایشان در این بیت سال ها اقامه داشته و استان قم باید در گرامیداشت این ایام بیشتر از استان ها فعالیت داشته باشد.
 
وی افزود: یکی از برنامه های غبارروبی مزار شهیدان است که همزمان با نخستین پنجشنبه دهه فجر انجام شده و یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مدافع حرم را گرامی خواهیم داشت.
 
لطفی گفت: امسال راهپیمایی 22 بهمن ماه نیز طبق برنامه ریزی برگزار و اتمام راهپیمایی حضور مردم در مصلی قدس خواهد بود.
ارسال نظرات