خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای استان گلستان خبر داد؛

پخش سریال بازگشت 16 بهمن از شبکه سه سیما

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان با اشاره به ساخت سریالی با عنوان بازگشت در استان تصریح کرد: این سریال از 16 بهمن ماه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۲۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، بهرام عبدالحسینی ظهر امروز در جلسه شورای سیاستگذاری اجلاسیه ملی شهدای استان گلستان اظهار داشت: برگزاری اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان یکی از بهترین برنامه‌های اجلاسیه شهدا در سطح کشور بوده و برنامه‌ها و مستندات مختلفی از آن تهیه شده است.

وی افزود: مستندها، تله فیلم ها و سریال های مختلفی در راستای برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید در استان گلستان تولید و از شبکه استانی و شبکه های ملی پخش شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان با اشاره به ساخت سریالی با عنوان بازگشت در استان تصریح کرد: این سریال از 16 بهمن ماه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

عبدالحسینی گفت: 13 ارتباط زنده تلویزیونی نیز در طول مدت برگزاری اجلاسیه در استان انجام شد و آخرین برنامه اجرا شده توسط کمیته رسانه وارتباطات نیز برگزاری جشنواره مطبوعات بود که دو هفته پیش در استان برگزار شد.

وی با اشاره به اجرائی شدن بیشتر برنامه های مصوب در این کمیته افزود: در بخش صدا 22 عنوان برنامه با 4 هزار و 760 دقیقه برنامه زنده و 9 هزار و 749 دقیقه برنامه ضبطی پخش شده است.

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان افزود: در بخش سیما نیز 3 هزار و 328 دقیقه برنامه زنده و 8 هزار و 550 دقیقه برنامه تامینی در راستای اجلاسیه تولید و پخش شد و در بخش خبر هم 601 دقیقه برنامه زنده و یکهزار و 65 خبر مکتوب تولید شده است.

عبدالحسینی با اشاره به تولید و پخش برنامه‌ها از شبکه‌های سراسری گفت: در مجموع 8 هزار و 844 عنوان برنامه تلویزیونی و رادیوئی به مدت 34 هزار و 713 دقیقه در راستای برگزاری اجلاسیه ملی 4 هزار شهید استان گلستان از صداوسیما پخش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها