خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی:

ارزش سربازان جنگ نرم از رزمندگان جنگ سخت کمتر نیست/عربستان 33 درصد درآمد نفتی خود را به تبلیغ وهابیت اختصاص داد

مدیر شبکه جهانی ولایت گفت: همانطور که ارزش دین از ارزش خاک کشور بیشتر است، ارزش تلاش‌های سربازهایی که در جنگ نرم برای پاسداری از عقاید تلاش می‌کنند از ارزش تلاش‌های رزمندگان جنگ سخت کمتر نیست.
کد خبر: ۸۸۱۳۵۶۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
ارزش سربازان جنگ نرم از رزمندگان جنگ سخت کمتر نیست/عربستان 33 درصد درآمد نفتی خود را به تبلیغ وهابیت اختصاص داد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی قزوینی عصر امروز طی نشست آموزشی و پژوهشی شیعه‌شناسی که در دفتر مدیریت مصلی قدس برگزار شد، با بیان اینکه دنیای اسلامی در شرایط خاصی قرار دارد، اظهار کرد: اکنون با پیشرفت علم و صنعت، فضاهای مجازی در اختیار بشر است و رسانه‌های بین‌المللی همانند قارچ در گوشه‌های مختلف زمین در حال رویش هستند به همین علت اطلاعات با سرعت بیشتری به مردم انتقال داده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یک رسانه میلیون‌ها مخاطب دارد، اضافه کرد: مدیر یکی از رسانه‌های فارسی زبان دشمن از داشتن 120 میلیون مخاطب برای رسانه‌های استکباری در کشورهای مختلف اسلامی خبر داده است.

مدیر شبکه جهانی ولایت خاطرنشان کرد: بر اساس گفته‌های نظریه‌پردازان غرب، آمریکا برای رسیدن به حاکمیت بر دنیا راهکاری به غیر از ترویج فرهنگ غربی ندارد و در این مسیر باید فرهنگ اسلامی را مورد هدف قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ اسلامی تنها خطر برای تمدن غرب است، تصریح کرد: بر اساس گفته‌های نظریه‌پردازان غرب، فرهنگ اسلامی کشورهایی همانند عربستان قابل کنترل است اما فرهنگ اسلامی با گرایش شیعه که با حکومت ایران اسلامی دنبال می‌شود خطر جدی بوده که می‌تواند تضعیف غرب را رقم بزند.

حسینی قزوینی یادآور شد: آمریکا برای نشر فرهنگ وهابیت طی دو دهه بیش از 78 میلیارد دلار هزینه کرده و عربستان 33 درصد درآمد نفتی خود را به تبلیغ وهابیت اختصاص داده است در حالی که دشمن فکر نمی‌کرد که وهابیت روزی برای خودشان مشکل‌ساز شود.

وی با بیان اینکه فرهنگ اهل بیت(ع) تنها راهکار تضعیف فرهنگ آمریکا و اروپاست، مطرح کرد: بر اساس آمار دانشگاه علم و صنعت 300 شبکه ماهواره‌ای و ده‌ها هزار فضای سایبری در اختیار وهابیت است به همین علت شبهات مختلف توسط وهابیون به راحتی در میان مردم کشورهای مختلف مطرح می‌شود.

این استاد برجسته حوزه با تاکید بر اینکه آموزه‌های اهل بیت(ع) سبب رشد و تعالی می‌شود، تصریح کرد: فرهنگ اهل بیت(ع) جامعه را از انحراف در امان نگه می‌دارد به همین دلیل باید در راستای تحقق این هدف تلاش‌های جدی را دنبال کنیم.

وی از سهولت دسترسی قشر جوان و نوجوان به اطلاعات یاد کرد و ادامه داد: باید فرزندان خود را از دوران کودکی با فرهنگ اهل بیت(ع) آشنا کرده و در راستای رفع شبهات مورد نظر کوشا باشیم.

حسینی قزوینی تغییر عقاید جوانان را یکی از اهداف اصلی دشمن در جنگ نرم دانست و عنوان کرد: همانطور که ارزش دین از ارزش خاک بیشتر است ارزش عملکرد سربازهایی که در جنگ نرم برای پاسداری از عقاید تلاش می‌کند، از ارزش عملکرد رزمندگان جنگ سخت کمتر نیست.

وی بر ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) توسط دستگاه‌های مختلف فرهنگی تاکید کرد و گفت: امیدواریم جامعه بتواند با استفاده از این فرهنگ از آسیب‌های فرهنگی دشمن در امان باشد.

حسینی قزوینی با تاکید بر اینکه جامعه باید نسبت به شیوه‌های ترویج ناهنجاری‌های فرهنگی حساس باشد، اضافه کرد: شبکه‌های مجازی عامل اصلی بسیاری از فسادهای فرهنگی جامعه است که باید خانواده‌ها نسبت به آن حساسیت بسیاری داشته باشند.

مدیر شبکه جهانی ولایت با اشاره به اینکه قشر جوان به صورت ویژه مورد تهدید هجمه‌های فرهنگی دشمن است، عنوان کرد: اگر جامعه به سمت آموزه‌های دینی اسلام ناب محمدی(ص) هدایت شود از این تهدیدها در امان خواهد ماند.
ارسال نظرات