خبرهای داغ:
بسيجيان شهرستان دالاهو در قالب گروه هاي جهادي اقدام به نوسازي و بازسازی منازل فرسوده كردند.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۰۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو، حرکت‌های جهادی به عنوان یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل محسوب می شوند. ارزش کار جهادگران امروز کمتر از جهاد رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نیست و به‌درستی که جهاد با اردوهای جهادی بسیج سازندگی ادامه دارد.

 

اردوهای جهادی یک فرصت بسیار مغتنم برای رهایی از نفس است و از جمله فعالیت‌های تشکل بسیج سازندگی است که هر سال با هدف تقویت روحیه خودباوری، تقویت اعتماد به نفس در بسیجیان، ایجاد اعتماد عمومی و خوش بینی میان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، تربیت نیروهای متخصص و متعهد و درد آشنا برای آینده و آشنا کردن جوانان با محرومیت‌ها و محدودیت‌های جامعه برگزار می‌شود.

 

 

در واقع مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است؛ این گذر از خود و اجابت حق بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین غنیمتی است که از این سفر برای آدمی می‌ماند ضمن اینکه رسالتی بر دوش جهادگران است و آن توسعه فرهنگ محرومیت زدایی در بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه است.

 

در همین راستا بسیجیان شهرستان  دالاهو پا به عرصه گذاشته و در اردوهای جهادی در روستا جهت کمک به نوسازی منازل بافت فرسوده، شرکت کردند.

 

 

مسئول بسیج سازندگی سپاه دالاهو در این خصوص در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو گفت: هدف از تشکیل اردوهای جهادی در این پایگاه دستیابی به اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و کمک به مردم محروم  و نیازمند است که در این راستا استقبال جوانان و نوجوانان که با شور و شعف خاصی در این برنامه ها جهت دستگیری از محرومان حاضر می شوند بسیار قابل تقدیر است.

 

سروان پاسدار نورالدین سلطان آبادی افزود: ما همراه با بسیجیان هرکجا که نیاز کمک رسانی و دستگیری از نیازمندان احساس شود حاضر شده و در راستای رفع محرومیت و مشکل هم نوعان اقدام می کنیم که امروز با توجه به اینکه نوسازی چند منزل بافت فرسوده مهم ترین کار در این فصل سرد زمستان به نظر می رسید حاضر شدیم و کمک کردیم.

ارسال نظرات