خبرهای داغ:
سردار عراقی:

رزمایش امام علی (ع) براساس رزم واقعی و دفاع از شهر طراحی شده است

سردار عراقی در آغار رزمایش امام علی (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قصرشیرین گفت: رزمایش امام علی (ع) براساس رزم واقعی و دفاع از شهر توسط رزمندگان قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه طراحی شده است.
کد خبر: ۸۸۱۳۷۴۰
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، لحظاتی پیش رزمایش نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قصرشیرین آغاز شد.

سردارعبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در آیین آغاز رزمایش امام علی(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قصرشیرین اظهار داشت: این عملیات بر اساس رزم واقعی در نبرد های نا منظم و با حضور یگان های نیروی زمینی و قرارگاه نجف اشرف به منظور مقابله با دشمن فرضی متشکل از گروه های ضد انقلاب در راستای وارد آمدن شکست سخت در بدنه آنها به صورت گسترده آغاز شده است.

وی افزود: در این رزمایش با استفاده از تجهیزات و عدوات نظامی، گروه ها با ساماندهی خاص عمل می کنند و آمادگی رزم آنها ارزیابی می شود.

 

سردارعراقی همچنین از استقرار بیمارستان صحرایی تخصصی با حضور پزشکان در روستای کلانتر قصرشیرین در راستای خدمات دهی رایگان به بیماران با تجهیزات کامل و اتاق عمل خبر داد و گفت: این بیمارستان به مدت 2 روز آینده به ارائه خدمات می پردازد.

 

وی گفت: در این رزمایش گردان بیت المقدس متشکل از نیروهای بسیجی و بومی همزمان با اجرای رزم و آتش در منطقه عمومی به دفاع از شهر می پردازند.

 

این رزمایش با رمز "یاعلی(ع)" برگزار شده است.

 
رزمایش امام علی(ع) در غرب کشور برگزار می شود که محوریت آن قرارگاه منطقه ای نجف اشرف است.
 
 
 
 
منبع: مرصاد
 
 
ارسال نظرات