خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) قم:

دهه فجر از ایام الله است که همیشه باقی خواهد ماند

ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)سپاه استان قم در بیانیه ای به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر اعلام کرده است: دهه فجر از ایام الله است که همیشه باقی خواهد ماند .
کد خبر: ۸۸۱۳۹۳۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم با صدور بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، بیان کرده است:دهه فجر از ایام الله است که همیشه باقی خواهد ماند .
در این بیانیه با اشاره به اینکه دهه فجر یعنی مقاومت ملتی که تا حصول اهداف والای اسلامی وانقلابی ، لحظه ای آرام نخواهد نشست، اضافه کرده است: ماه بهمن یاد آور رشادت ها و جانفشانی های ملتی است که با نثار خون خود و با مدد الهی و تکیه بر وحدت و رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره)، زمینه ساز انقلابی شدند که انفجار نور بود و نشات گرفته از اسلام ناب محمدی است.
ادامه این بیانیه حاکیست: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) چون چراغی پر فروغ بین انقلاب ها و نهضت های جهانی می درخشد، پیروزی که ازعمق فطرت دینی ملت بر خواسته و به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست.
ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در ادامه بیانیه دهه فجر خود آورده است: اینک ایادی کفر واستکبار جهانی در جهت بر هم زدن معادلات منطقه ای ،با شیطنت های خود وحدت و انسجام ملت شریف ایران را نشانه گرفته اما ملت ایران با بصیرت و هوشیاری و با تبعیت و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت و تدابیر حکیمانه ایشان توطئه های غرب و نظام استکبار را خنثی نموده و نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف پلید خود در بحث نفوذ برسند.
در پایان این بیانیه با بیان اینکه در این برهه از زمان با وجود مشکلات اقتصادی که دشمن نیز از این ابزار برای از پا درآوردن ملت مقاوم ایران استفاده کرده، آورده شده است: ملت فهیم و آگاه ایران با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن همچون سال های گذشته محکم و استوار از انقلاب اسلامی و مولا و مقتدایشان دفاع کرده و خود را دلخوش و خوشبین به وعده های دروغین شیطان بزرگ نخواهد کرد و در تمامی مقاطع استقلال وآزادی خود را حفظ نموده است .
ارسال نظرات