امام جمعه دلیجان

مسئولین ساده‌زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند/محدودیت‌های مهاجرتی نقض برجام است

امام جمعه دلیجان گفت: با اشاره به محدودیت‌های مهاجرتی از سوی رئیس جمهور جدید آمریکا برای مسلمانان 7 کشور از جمله ایران این موضوع قطعا نقض برجام است.
کد خبر: ۸۸۱۴۰۰۲
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی گفت: امام خمینی (ره) پس از ۱۵ سال تبعید و دوری از وطن، روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به میهن بازگشتند.
وی افزود: تعهد به اسلام، دفاع از دین، حضور مرجعیت دینی و حضور مردم در صحنه تحت حمایت مراجع از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی از دیدگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه دلیجان ساده زیستی را یکی از عوامل موثر در حفظ و تداوم انقلاب عنوان کرد و افزود: امام (ره) تاکید داشتند که مسئولین و مدیران نظام اسلامی بایستی از طبقه متوسط به پایین جامععه باشند تا ساده زیستی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام کرامتی با انتقاد از حضور مسئولین میلیاردی در برخی از پست‌های مدیریتی گفت: حضور مسئولین میلیاردی در پست های مدیریتی کشور قابل توجیه نیست.

وی در پایان با اشاره به محدودیت‌های مهاجرتی از سوی رئیس جمهور جدید آمریکا برای مسلمانان 7 کشور از جمله ایران گفت: رئیس جمهور جدید آمریکا محدودیت‌هایی برای مهاجرت مسلمان عراق، ایران، لیبی، سومالی، سودان، سوریه و یمن ایجاده کرده است که این موضوع قطعا نقض برجام است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات