خبرهای داغ:
جانشین دانشگاه افسری امام حسین (ع)؛

امام (ره) به جوانان اعتماد کرد /شهدا با شعار ما می توانیم دشمن را زمین زدند

دریادار دوم پاسدار حمید اباذری در یادواره 90 شهید کوی امام رضا (ع) گرگان گفت : انقلاب اسلامی تداوم خط عاشوراست.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۰۰
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛دریادار دوم پاسدار حمید اباذری جانشین فرماندهی دانشکده افسری امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره 90 شهید خیابان امام رضا (ع) شهرستان گرگان اظهار کرد :در مجموعه افتخارات انقلاب اسلامی 2 موضوع اعتماد امام به جوانها و اینکه ما می توانیم از گران سنگ ترین دستاوردها است.

وی درادامه افزود : انقلاب اسلامی توسط نسل دوم انقلاب اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشت و تاریخ خود گویای این واقعیت است.

اباذری خاطر نشان کرد : اگر به مطالعه تاریخ بپردازیم هیچ وقت دچار قضاوت های اشتباه نخواهیم شد.

جانشین فرماندهی دانشکده افسری امام حسین (ع) در ادامه با اشاره به شخصیت امام (ره) گفت : بعد از ائمه طاهرین شخصیتی که تالی تلو معصوم باشد وجود نداشت اما امام خمینی (قدس) را می توانیم چهره ای عنوان کنیم که به معنای واقعی معصوم بود.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی ابراز داشت : مردم با هدایت ام امام (ره) استبداد را از کشور بیرون کردند و در تمام اتفاقات انقلاب اسلامی اعم از مبارزه با منافقین ،درگیری های قومی ، مذهبی و جنگ تحمیلی این مردم بودند که نقش آفرینی کردند.

دریادار دوم پاسدار اباذری تصریح کرد : انقلاب اسلامی تداوم خط عاشوراست و کربلا امام حسین (ع) در کربلای ایران اتفاق افتاد و در عملیات کربلای 5 هر دقیقه 7 جوان برومند این انقلاب به شهادت رسید تا ما امروز با خیالی آسوده زندگی کنیم.

وی ادامه داد : عظمت شهدای گرانقدر ما مثال زدنی نیست و این مردان با سنین 14 تا 25 سال با شعار ما می توانیم دشمن را زمین زدند و کشور را نجات دادند و امروز نیز مدافعان حرم سینه سپر کرده اند تا به حریم اهل بیت عصمت و طهارت خدشه ای وارد نگردد.

اباذری با اشاره به اینکه در هر عرصه ای مردم مجاهدت کردند سربلند شدیم گفت :چرا دشمن از دست این ملت عصبانی است زیرا این مردم در زیر بار تحریم ها و فشارهای استبداد کمر خم نکرده است و دشمن از همین حضور چشمگیر مردم عصبانی است.

جانشین دانشکده افسری امام حسین (ع) اذعان کرد : امروز توان نظامی ما با دوران قبل قابل مقایسه نیست و امروز جبهه مقاومت با رهبری ایران پیروزی های بزرگی را بدست آورده است و آینده آبستن حوادث عجیبی است.

وی در پایان با اشاره به آخرین حربه دشمنان در مواجهه با انقلاب اسلامی گفت: دشمن با راه انداختن گروه های تکفیری همچون داعش و جبه النصره به دنبال نشان دادن چهره ای خشن از اسلام است و این در حالی است که در قلب اروپا امروز اسلام چند برابر شده است و با این روند تا 2050 دیگر خبری از امریکا نخواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها