خبرهای داغ:

زندگی و خاطرات «شهید محمدجواد آل اسحاق» کتاب می شود

برادر شهید محمدجواد آل اسحاق از جمع آوری زندگینامه و خاطرات این شهید بزرگوار و تالیف کتابی در همین زمینه با همکاری اداره کل حفظ آثار قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۴۲۳۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
زندگی و خاطرات «شهید محمدجواد آل اسحاق» کتاب می شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا آل اسحاق گفت: خط سرخ شهادت میراث گرانبهایی است که باید حفظ شود و در این راستا، ثبت و ضبط خاطرات شهدا مسئولیتی بایسته و سنگین و در عین حال پرافتخار است.

وی ادامه داد: شهید محمدجواد آل اسحاق دانشجوی رشته داروسازی بود و همزمان به دروس حوزه نیز اشتغال داشت و بخصوص حضور در محضر امام خمینی(ره) از مهمترین بخش های زندگی این شهید عزیز محسوب می گردد.

برادر شهید آل اسحاق گفت: زندگی دانشجویی، طلبگی، مرام بسیجی، فعالیت های فرهنگی، وصیتنامه، تصاویر جبهه و شرح رزم و شهادت این شهید عزیز، فرصتی را فراهم کرده تا خاطرات دوستان، همکلاسان و همرزمان و خانواده بخصوص مادر بزرگوار شهید و مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی آل اسحاق خوئینی پدر شهید، که از شاگردان حضرت امام(ره) در نجف اشرف بودند، جمع آوری و به زودی در قالب کتابی تدوین گردد.

لازم به ذکر است: شهید آل اسحاق از نیروهای بسیجی لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) بود که اول بهمن سال 65 در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

مراحل تدوین و چاپ  و رونمایی کتاب زندگی و شهادت شهید محمدجواد آل اسحاق با همکاری مشترک خانواده معظم شهید و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم انجام می پذیرد.
ارسال نظرات