خبرهای داغ:
مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان قم:

مسجد محوری و اجراهای خیابانی عوامل تاثیر گذار در شکوفایی مجدد نمایش استان قم

امیر رزق آبادی گفت: کشف استعداد، آموزش، مردمی کردن نمایش و پرداختن به موضوعات روز و دغدغه های اجتماعی مردم را از راز های موفقیت هر انجمنی می باشد.
کد خبر: ۸۸۱۴۳۲۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
مسجد محوری و اجراهای خیابانی عوامل تاثیر گذار در شکوفایی مجدد نمایش استان قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، امیر رزق آبادی مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان قم به عنوان یکی از انجمن های فعال کشور در گفت‌‌وگو با خبرنگار ما ضمن اعلام اینکه هنوز با آن چیزی که تکلیف و مد نظر است فاصله زیادی داریم گفت: مسجد محوری و اجراهای خیابانی را یکی از عوامل تاثیر گذار و مهم در راه شکوفایی مجدد نمایش استان قم دانست.

ایشان ضمن قدردانی از تمام کسانی که در طول سال‏‌های گذشته در زمینه نمایش برای استان قم افتخارآفرینی کردند و هم‌اکنون نیز از مفاخر تئاتر و سینما می‌باشند ، ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی خوبی که صورت گرفته نمایش قم جایگاه همیشگی خود را بدست آورد زیرا در این عرصه حرف های زیادی برای گفتن دارد.

رزق آبادی، کشف استعداد، آموزش، مردمی کردن نمایش و پرداختن به موضوعات روز و دغدغه های اجتماعی مردم را از راز های موفقیت هر انجمنی دانست و به این نکته اشاره کرد که ما امروز نمایش را مجدداً به مدارس ، مساجد، خیابان ها و یادواره ها کشانده‌ایم و این امر تضمین کننده بقا این هنر با ارزش و ریشه دار است.

مسئول انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان قم در پایان برای تمامی فعالان دلسوز و متعهد نمایش کشور آرزوی موفقیت کرد.
ارسال نظرات