فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شازند تاکید کرد

اجرای 230 ویژه برنامه به مناسبت دهه فجر در شازند/دشمنان درپی استحاله نظام اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شازند گفت: دشمنان نظام اسلامی با به میدان آوردن تمام تجهیزات خود درصدد هستند تا این انقلاب را به استحاله بکشانند.
کد خبر: ۸۸۱۴۶۵۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار علی رسولی در نشست خبری به مناسبت اعلام برنامه‌های سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی در شازند گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور حماسه حضور و ایثار ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی و پاسداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و شهدای والامقامی است که استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند.

وی افزود: ایران در شرایطی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب و حیات طیبه ایران اسلامی را جشن می گیرد که رویش جوانه‌های بیداری اسلامی و قیام علیه طاغوت‌های جهانی به ویژه طاغوتهای زمان در منطقه در حال ثمر دهی است؛ کشورهایی نظیر، یمن، بحرین، سوریه، عراق، لبنان و...

انقلاب اسلامی خواب از چشم دشمنان ربوده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و ادامه راه آن فریادگرِ یگانه با مدیریت و کفایت مدبرانه رهبر معظم انقلاب، خواب از چشم دشمنان گرفته است؛ همانطور که مسئولان ارشد غربی هم به این موضوع اذعان کرده اند که تنها چیزی که اجازه نمی‌دهد خواب راحت داشته باشند، ایران است.

سرهنگ پاسدار رسولی ادامه داد: دشمنان نظام با به میدان آوردن تمام تجهیزات خود درصدد هستند تا این انقلاب را به استحاله بکشانند و نسل جدید انقلاب را با القا دروغ به انحراف بکشانند به همین دلیل به همه دلسوزان این نظام و انقلاب واجب است که از پای ننشسته و هوشمندانه و هدفمند در جهت اعتلای انقلاب و آرمانهای امام راحل و رهبری و تحقق شعار محوری دهه فجر امسال(گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی) گام های استواری برداریم.

اجرای 230 برنامه ویژه دهه فجر به همت کمیته بسیج شهرستان شازند

وی در بیان برنامه‌های اجرایی در دهه فجر امسال گفت: ناحیه مقاومت بسیج شازند هم در سال 95 به مناسبت گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان تعداد 230 برنامه متنوع در قالب 82 عنوان اجرا می کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند تصریح کرد: از جمله برنامه‌های اجرایی می توان به اجماع بزرگ رزمندگان استان مرکزی و یاران انقلاب با حضور پیشکسوتان و یادگاران جبهه و جنگ در 14 بهمن ماه در مصلی اراک، برگزاری جشن های انقلاب در سطح شهرستان، برگزاری نشستهای روشنگری، ویزیت رایگان درمناطق محروم، اکران فیلمهای جشنواره عمار، برگزاری ایستگاه های سلامت، اعزام محرومین به مشهد مقدس، مسابقات فرهنگی ورزشی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده شهدا و عطر افشانی مزار شهدا، مشاوره حقوقی، افتتاح خانه محروم و... اشاره کرد.

سرهنگ پاسدار رسولی در ادامه در پاسخ به این سوال که اهداف اساسی امام خمینی(ره) از برپایی انقلاب اسلامی چه بود؟ گفت: ایجاد نظام اسلامی، بیداری جهان اسلام و زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است.

لزوم تداوم تفکر و روحیه انقلابی/انقلابی عمل کردن عامل حفظ انقلاب از شرارت دشمنان

وی تصریح کرد: برای تداوم این انقلاب و حل مشکلات کنونی و آینده کشور، باید جوهره انقلاب یعنی تفکر و روحیه انقلابی را حفظ و تداوم بخشید و شاخصه‌های انقلابی گری را که رهبر معظم انقلاب تبیین کردند به نحو احسن تقویت کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند در خصوص نتایج انقلابی عمل کردن گفت: انقلابی عمل کردن، احساس ناباوری را به باور تبدیل می کند و به ملت اعتماد به نفس می دهد و انقلابی عمل کردن ما باعث پیشرفت قطعی کشور شده، می شود و خواهد شد و کشور را از شرارت ها، توطئه ها و نقشه های شوم استکبار حفظ می کند ولی در مقابل آن انقلابی عمل نکردن، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باعث سیلی خوردن شده و هر فرد و جریانی که برای اسلام کار می کند اگر به آمریکا اعتماد کرد خطای بزرگی می‌کند.

رسولی اضافه کرد: انقلابی عمل نکردن یعنی ساده لوحی و ساده اندیشی و سازش با جبهه شیطانی استکبار، یعنی ما نمی توانیم، یأس و ناامیدی، یعنی به جای توکل به خدا به کدخدا توکل کردن، یعنی به آینده امیدوار نبودن و اعتقادی به وعده های الهی نداشتن.

با رشادت و ایثار ملت، انقلاب اسلامی به اوج استقلال و عظمت دست یافت

وی افزود: انقلاب اسلامی در کشور ما منجر به اتفاقات مبارکی شد که هر چند هزینه های زیادی را از جمله 230 هزار شهید، شهدای ترور و شهدای مدافع حرم را پرداخت کردیم اما سبب شد که کشور از منجلاب ها خارج شود و وابستگی و فسادهای مختلف نجات یابد و در واقع انقلاب باعث شد به اوج استقلال و عظمت برسیم و از بردگی و بندگی رهایی یابیم و ملت، ترس را به دور انداخته و به خودباوری رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شازند در پایان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با رژیم منحوس پهلوی می توان به استقلال سیاسی و الگویی قابل اتکا، دستاوردهای فنی و صنعتی در ابعاد مختلف، پیشرفتهای جمهوری اسلامی در عرصه ها مختلف، رتبه علمی ایران در جهان، بالا رفتن سطوح دانشگاه‌ها، حوزه سلامت و سوادآموزی، آزادی‌های سیاسی و مشارکتهای مردمی، تعداد نشریات، انتخابات، حضور مردم در راهپیمایی های مختلف، دستاوردهای نظامی و توانمندی های دفاعی و امنیتی و یکی از مهمترین دستاوردها نیز، نظام اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه، عزت ملی و حرکت های عظیم آگاهی و بصیرت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات