خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان:

برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی در شب 22بهمن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: برگزاری پنج یادواره شهدای در روستاها و بخش ها و یک یادواره در شهرسرایان ویژه شهدای طلبه و روحانی در شب 22بهمن از جمله برنامه های دهه فجر است.
کد خبر: ۸۸۱۵۸۲۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

امانتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ضمن تبریک سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر به فرموده امام راحل (ره) دست جهانخواران و ستمگران را از ایران بزرگ کوتاه کرد و بایستی سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال ابرجنایت کاران را جشن گرفت.

وی با بیا اینکه امسال با نام (گفتمان انقلاب اسلامی، زمینه سازی امنیت پایدار و تحقق اقتصادمقاومتی) نام گذاری شده است گفت: فضاسازی فرهنگی در سطح شهرستان و بخش های تابعه، دیدار با امام جمعه شهرسرایان و شهرهای سه قلعه و آیسک، دیدار و سرکشی ازخانواده معظم شهدا از جمله برنامه های دهه فجر است.

وی هم چنین برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه های مقاومت، برگزاری پنج یادواره شهدای در روستاها و بخش ها و یک یادواره در شهرسرایان ویژه شهدای طلبه و روحانی در شب 22بهمن ، برگزاری مسابقات ورزشی و کوهنوردی ویژه بسیجیان و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان و بخش ها را از جمله برنامه های سی و هشتمین دهه فجر امسال عنوان کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها