فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خنداب خبر داد

اعزام 140 دانش‌آموز به مناطق عملیاتی جنوب

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خنداب از اعزام 140 دانش‌آموز دختر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۲۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار حسین روح‌افزا از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان خنداب به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: تعداد 140 نفر از دانش‌آموزان دختر از شهرستان خنداب امروز در قالب 3 دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند.

وی افزود: دانش آموزان شرکت کننده در این اردوی فرهنگی به مدت سه روز در مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور حضور یافته و از این مناطق بازدید به عمل خواهند آورد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت خنداب تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی برای احیا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان است و باید از این فرصت در جهت تبیین فلسفه ایثار و شهادت در جامعه دانش آموزی استفاده کرد.

سرگرد پاسدار روح‌افزا با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که در جنگ سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ملت سرافراز ایران اسلامی شکست سختی متحمل شدند تلاش دارند تا با تدارک جبهه تهاجم فرهنگی و بهره گیری از ابزارهای ضد فرهنگی در مسیر انقلاب انحراف ایجاد کنند که یقینا با تکیه بر فرهنگ والای ایثار و شهادت می توان بر این جنگ نرم نیز غلبه کرد.

وی افزود: امروز دشمن تلاش دارد تا با بهره گیری از شبکه های ماهواره ای عقاید جوانان ایران اسلامی را از مسیر اسلام منحرف سازد که یقینا با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، این توطئه ها نیز خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات