فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان خبر داد

افتتاح 10 طرح اقتصاد مقاومتی دلیجان در دهه فجر

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان از افتتاح 10 طرح اقتصاد مقاومتی دلیجان در دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۸۱۵۹۳۵
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری در نشست خبری به مناسبت اعلام برنامه‌های دهه فجر امسال ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: حفظ وحدت و عدم خودباختگی در برابر غرب در عصر کنونی بیش از پیش لازم و ضروری است.

وی افزود: دشمن در تلاش است که انقلاب اسلامی و ارزش‌های این انقلاب شکوهمند را در اذهان مردم کم رنگ ساخته و آنان را به سوی بی تفاوتی به بهار انقلاب سوق دهد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما مردمی است و به حزب یا جناح سیاسی یا نظامی خاصی تعلق ندارد و مردم با سلاح ایمان خود توانستند در مقابل اسکتبار، ایستادگی کنند و نهال انقلاب را امروز به درختی تنومند تبدیل کنند.

سرهنگ پاسدار عسگری با تاکید بر اینکه برنامه‌های این ایام مبارک با شکوه هرچه بیشتر و در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، گفت: به همین مناسبت سپاه ناحیه مقاومت دلیجان در این ایام بیش از 50 عنوان برنامه اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه ها گفت: انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی و همچنین بازخوانی دستاوردهای انقلاب اسلامی طی 38 سال گذشته از جمله اهداف مهم این برنامه ها است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت دلیجان حاکمیت اسلام و ترویج ارزشهای اسلامی، رفع تبعیض و بی عدالتی، استقلال و آزادی را از مهمترن دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی نیز توطئه های زیادی از قبیل ایجاد تفرقه قومی و مذهبی، حمله نظامی، تحریم و محاصره اقتصادی، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی جهت براندازی جمهوری اسلامی طی 4 دهه گذشته را به کار گرفته اند که البته با هوشیاری و بصیرت و حضور آگاهانه ملت بزرگ ایران این توطئه های خنثی شده است.

سرهنگ پاسدار عسگری مهمترین عناوین برنامه‌های دهه مبارک فجر را دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان، افتتاح 10 طرح اقتصاد مقاومتی، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی در مساجد، اعزام کاروان راهیان نور، حضور رزمندگان شهرستان در همایش بزرگ رزمندگان استان مرکزی، اعزام اکیپ پزشکی رایگان به مناطق محروم برگزار نشست سبک زندگی بیان کرد.

وی در پایان آحاد مختلف ملت بزگر ایران را به حضور پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی 22 بهمن و لبیک با ندای ولی امر مسلمین جهان دعوت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات