خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس:

پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین رویداد پس از ظهور اسلام

امام جمعه فردوس گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین رویداد پس از ظهور اسلام به شمار می‌رود.
کد خبر: ۸۸۱۶۷۶۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی  در نخستین روز از دهه مبارک فجر در دیدار با مسؤولان شهرستان فردوس اظهار کرد: باید برای انتقال منویات امام(ره) در دهه فجر تلاش کنیم و با حضور حداکثری در برنامه‌های دهه فجر، خدمات انقلاب و نظام را به مردم معرفی کنیم.

وی افزود: پس از ظهور اسلام، پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین رویداد در این کشور به شمار می‌رود و امروز به برکت انقلاب و نظام اسلامی باید خدا را شاکر باشیم که دیگر سایه شوم طاغوت بر سر ما نیست.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: باید لحظه به لحظه شکر انقلاب را به جای آوریم و همه ما مؤظف هستیم که یوم‌الله را متذکر شویم و شکر نعمت انقلاب را در عمل و گفتار پیاده کنیم.

افتتاح و بهره برداری 68 پروژه عمرانی در دهه فجر

سرپرست فرمانداری فردوس نیز از افتتاح و بهره‌برداری 68 پروژه عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد و یادآور شد: انقلاب ما یک انقلاب مردمی است بنابراین باید مردم در مراسم و برنامه‌های دهه فجر حضور پررنگ داشته باشند.

حسین اسماعیلی در پاسخ به کسانی که خدمات دولت را زیر سؤوال می‌برند، گفت: خدمات دولت متعلق به نظام است و این خدمات تنها به دولت یازدهم اختصاص ندارد بلکه در تمام دولت‌ها، خدمات زیادی انجام می‌شود که باید این خدمات را ارج نهیم.

لازم بذکر است  در نخستین روز از دهه مبارک فجر، پس از دیدار مسؤولان شهرستان فردوس با امام جمعه، تجدید میثاق با شهدا، رژه موتوری، گلباران تمثال مبارک حضرت امام(ره)، زنگ انقلاب در دبیرستان نمونه دخترانه حضرت فاطمه(س) نواخته شد و در این دبیرستان، دانش‌آموزان در یک اقدام ابتکاری سه صحنه تظاهرات مردمی، فرار شاه و شادی مردم و ورود امام و استقبال مردم را به صورت «چالش مانکن»، اجرا و به نمایش گذاشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها