خبرهای داغ:
فرماندار کنگاور:

پیروزی انقلاب اسلامی در رخداد های مختلف نشان از صدیق بودن حکومت است

فرماندار کنگاور گفت: پیروزی نظام جمهوری اسلامی را در حوادث مختلف از نشانه های یک حکومت صدیق است.
کد خبر: ۸۸۱۶۸۱۶
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

علیرضا ایزدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر انقلاب اظهار داشت: انقلاب اسلامی معجزه ای بود که به دست امام خمینی انجام گرفت و با حرکت بزرگی که از 15 خرداد آغاز شد در 22 بهمن 57 بزرگترین اتفاق در تاریخ ایران اسلامی رقم خورد.
وی تصریح کرد: مردمی که از استعمارزدگی و ظلم پادشاهی به ستوه آموده بودند همراه با امام(ره) دست به کار بزرگی زدند که امروزه در همان کشور مستبد و پیرو آمریکا دهه مبارک فجر جشن گرفته می شود.
فرماندار کنگاور گفت: پس از انقلاب اتفاقات بزرگی رخ داد و نظام جمهوری اسلامی دستخوش حوادثی شد که پایان آن برای مردم ایران خوش یوم شد.
وی پیروزی نظام جمهوری اسلامی را در حوادث مختلف از نشانه های حکومت صدیق دانست و گفت: امروزه با وجود تمام فشارهای غرب و جنگ نرم، باید بسیار بیشتر از دوران جنگ سخت مواظب بود چراکه دشمن بنیان خانواده های ایرانی را هدف قرار داده است.

ایزدی با تاکید بر اینکه ما میراث داران امام و شهدا هستیم گفت: وظیفه تک تک ملت ایران پاسداری از خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی است لذا با تبدیل شدن به یک امت واحد در برابر تمام زورگویی های غرب و امثال آن خواهیم ایستاد.

ارسال نظرات