خبرهای داغ:
رئیس قرارگاه عمار در قم:

برخی می‌گویند در برابر آمریکا نباید مقاومت کرد

رئیس قرارگاه عمار گفت: برخی می‌گویند که در برابر آمریکا نباید مقاومتی شود چون اگر یک بمب اتم بیندازد تمام تأسیسات ما خراب می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۰۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
برخی می‌گویند در برابر آمریکا نباید مقاومت کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مهدی طائب شامگاه سه‌شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که در مسجد چهارمردان برگزار شد اظهار داشت: ولایت‌پذیری به معنای با امام حسین(ع) بودن در روز عاشورا است، ولایت‌پذیری بدان معنا است که انسان با امیرمؤمنان(ع) باشد مردم ما وارد سی و هشتمین سال انقلاب شدند که پای ولایت ایستادند و کم نیاورده‌اند.

وی با اشاره به مدیریت قاطع مقام معظم رهبری عنوان کرد: پس از امام راحل، رهبر معظم انقلاب در برابر دشمن محکم حرف خود را بیان می‌کنند.

رئیس قرارگاه عمار گفت: امام خمینی(ره) انقلابی بود، ویژگی ایشان این بود که از دشمن نمی‌ترسید و برای دشمن تصمیم خود را عوض نمی‌کرد.

طائب با اشاره به لزوم نشر آرمان‌های امام خمینی(ره) بیان کرد: امام راحل در اعلامیه خود می‌نویسند مسئولان ما باید بدانند انقلاب را محدود به ایران نکنند انقلاب مردم ایران نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری حضرت حجت(عج) است.

وی با بیان اینکه خدا همه ابزارها را با حضرت امام(ره) همراه کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی برسد تصریح کرد: امام خمینی(ره) به خاطر دشمن تصمیم را عوض نمی‌کرد اگر امروز بخواهند انقلاب‌زدایی کنند یکی از راه‌ها این است که کاری کنند مردم از دشمن بترسند و بگویند راهی نداریم و فلان راه را نباید برویم.

وی گفت: برخی می‌گویند که در برابر آمریکا نباید مقاومتی شود چون اگر یک بمب اتم بیندازد تمام تأسیسات ما خراب می‌شود زمانی که امام خمینی(ره) حرکت را آغاز کردند دشمن در کشور مزدور داشت و با یک گلوله می‌توانستد به امام آسیب برسانند و به بمب اتم نیاز نبود.

طائب بیان کرد: امام خمینی(ره) تنها برای رضای الهی گام برداشت و خدا هم ایشان را حفظ کرد، چرا برخی افراد در داخل ترس دارند مگر اختیار بمب اتم انداختن دست آمریکا است و مگر عالم خدا ندارد.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا پیام‌های مشخصی داشته است افزود: بر اساس گفته‌های اروپایی‌ها آن‌ها می‌ترسند که ترامپ سبب سرنگونی و سقوط شود این فرد مطابق با حرف مردم آمریکا از مشکلات اقتصادی و زیرساختی در این کشور سخن به میان آورد و خروج از جنگ‌های نظامی را راهکار رفع مشکلات دانسته به همین علت توانسته است رأی مردم را کسب کند.

وی با بیان اینکه باید نیت آمریکا در مورد برجام را مشخص کنیم افزود: برد دشمن باخت نظام اسلامی را به دنبال دارد و استفاده از اصطلاح برد-برد در مورد مذاکرات اشتباه است، برای قلب راکتور اراک هزینه‌های بسیاری انجام شده اما اکنون این هزینه‌ها از بین رفته است.
ارسال نظرات