خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه؛

هیئت یاوران ولایت در ناحیه امام حسین(ع) قم برگزار شد

هیئت یاوران ولایت با حضور مختاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۱۵۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، با حضور محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) هیئت یاوران ولایت برگزار شد.

در این جلسه که در حسینه ناحیه برگزار شد حجت الاسلام اعزازی استادیار حلقه های صالحین ناحیه ضمن بیان حدیث(هرکس نفسی را زنده کند همه بشر را نجات داده)  اظهار داشت: رسالت ما در حلقه های صالحین انسان سازی است و این رسالتی بزرگیست که انبیا و اولیا در پی آن بوده اند.

وی افزود:سپاه از دشمن بیرونی هیچ ترسی ندارد، هیچ تحریک نظامی باعث ترس و به هم ریختگی آن نمی شود واین باعث قدرت درونی ماست، اما سوال مطرح برای مدیران و فرماندهان این است که آیا انتقال قدرت به نسل بعد چگونه است، آیا نسل بعد با همان تفکر اسلامی و انقلابی این قدرت را در دست خواهد گرفت؟ آیا جوان ما اسلام را شناخته که بتواند این قدرت را در راستای اهداف مقدسش هدایت کند؟

استادیار ناحیه در ادامه ببان کرد: در چند سال اخیر در بحث صالحین  پی ریزی فندانسیون و زیر بنای تربیتی صحیح انجام شد که بسیار هم وقت گیر بود. اما با کمک خداوند این مهم انجام شد سپس  بحث جذب اتفاق افتاده است. لایه سوم کار بحث تثبیت این تفکر در بسیجیان بود که موجب ثبات رفتاری در ایشان گردد.

اعزازی افزود: در مرحله تثبیت باید گفت ۶۰درصد ورودی حوزه از بسیجیان است، و این را مدیریت حوزه علمیه بیان می نماید. مرحله چهارم مرحله رشد می باشد که شامل برنامه روزانه جهت زندگی روزمره بسیجی است . بسیج از سه مرحله پیش به موفقیت عبور کرده است، اما مرحله آخرکه مهمتر از سایر مراحل پیشین است هنوز بر زمین مانده و اگر بسیج نتواند مرحله چهارم را در درست اجرا کند جوان با ذهن پر از سوال دچار انحراف و به دام دشمن می افتد.

وی خاطر نشان کرد: تشکیلاتی شدن مرحله ای دیگر است که فرد را در جورچین اهداف انقلاب قرار میدهد و ما وظیفه داریم تشکیلاتی باشیم و خود را در آب زلال انقلاب حل و بلکه ذوب و محو کنیم. آخرین مرحله نیز مرحله سازماندهی و بکارگیری صحیح است که قدرت تشخیص و مدیریت صحیح مدیران و فرماندهان در آن نقش تعیین کننده دارد.

اعزازی  در پایان تصریح کرد: ایران ما برای جهشی یکباره از همه ی جهات آمادگی دارد و باید این جهش را با گفتمان ولایت به هدف رسانید، که شامل مثلثی سه ضلعی از افکار امام خمینی(ره) و امام خامنه ای و شهید مطهری می باشد.

 

ارسال نظرات