خبرهای داغ:
در بازدید از دفتر گلستان ما؛

رسانه ها موضوع نفوذ را باید جدی بگیرند/ ترویج خبرنگار بسیجی در رسانه های انقلابی

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا به همراه اعضای خبرگزاری بسیج گلستان از دفتر پایگاه خبری تحلیلی "گلستان ما" دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۱۷۲۹۳
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، در این دیدار که به منظور تقدیر از زحمات این پایگاه خبری در پوشش اخبار اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان صورت گرفت، علی خالقی اظهار کرد: با اطلاع رسانی و همت رسانه ها رزمایش بزرگ فرهنگی اجلاسیه به خوبی منتشر و به تصویر کشیده شد.

وی با اشاره به وظیفه رسانه ها در قبال انقلاب اسلامی افزود: در جنگ نرم دشمن که از دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد مهمترین وظیفه را رسانه ها به عنوان خواص جامعه ایفا می کنند.

 

مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه نینوا گلستان وظیفه رسانه های داخلی را تبیین فرامین مقام معظم رهبری دانست و گفت: یکی از مهمترین وظایف اصحاب رسانه بصیرت افزایی است چراکه آحاد جامعه از هر قشری که باشند بخشی از اطلاعات خود را از رسانه ها گرفته که تاثیر به سزایی دارد.

خالقی انقلابی عمل کردن را یکی از شاخصه رسانه های ارزشی دانست و اذعان داشت : روزانه رسانه های زیادی در غالب انواع شبکه های اجتماعی بر علیه انقلاب ایستاده اند که وظیفه اصحاب رسانه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی می باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه نفوذ در همه ابعاد و بحث ها وجود دارد، افزود: رسانه ها موضوع نفوذ را باید جدی بگیرند و به عنوان مهمترین مطالبه در این خصوص مطالبه گری داشته باشند .

جواد عموزاد سردبیر گلستان ما در این نشست با بیان اینکه فضای مجازی در سال های اخیر جایگاه قابل توجهی در بین نسل جوان جامعه ما پیدا کرده است اظهار داشت: شبکه های اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی افراد (فردی و اجتماعی) تأثیرگذارند و در شکل دهی به هویت نقش دارند و حتی روی ابعاد اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جوامع هم تأثیرگذارند.

سردبیر گلستان ما با اشاره به اینکه تلگرام؛ از میان تمامی برنامه های مجازی، جای ویژه ای را به خود اختصاص داده، بیان داشت: کانال‌های تلگرامی سایت‌های معاند در راستای پروژه نفوذ دشمن و تنها امید آنان برای نفوذ در بین آحاد جامعه اسلامی می باشد و خواستار این هستیم تا سپاه در این زمینه مطالبه گری داشته باشد.

عموزاد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به بحث اجلاسیه و تقدیر از عوامل اجرایی به خصوص سردار صادقی فرمانده سپاه نینوا گلستان، ابراز کرد: اصول کار و مبانی اصلی سایت گلستان ما در تمام زمینه های دفاع از انقلاب، دفاع از آرمان های شهدا و ولایت فقیه بوده است.

 

وی اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان را افتخاری بزرگ و فرصتی مغتنم برای همه رسانه های مجازی و مکتوب خواند و گفت: حدود 355 خبر توسط سایت گلستان ما در این راستا تولید شد که برکات خوبی را برای ما به همراه داشت.

هادی علمدار صاحب امتیاز سایت گلستان ما نیز در این نشست اظهار کرد: مجموعه روابط عمومی سپاه توانسته به طور شایسته در بحث نشست ها خبری و دیگر برنامه های اجرایی ارتباط خوبی با خبرنگاران داشته باشد که در دیگر ارگانها دیده نمی شود.

وی افزود: ارتباط خوب و دو طرفه اصحاب رسانه با مجموعه سپاه برای حفظ ارزش ها انقلابی بسیار حائز اهمیت است و انشاالله این مجموعه بتواند با برپایی جلسات فصلی با خبرنگاران ارتباط بیشتری برای بیان انتقادات و پیشنهادات داشته باشد .

صاحب امتیاز سایت گلستان ما تاکید کرد: افزایش خبرنگاران بسیجی در عرصه رسانه می تواند بسیار تاثیرگذار باشد که خبرگزاری بسیج با ایجاد باشگاه خبرنگاران بسیج کار خوب و شایسته ای در این زمینه انجام داده است که رویکرد آموزشی بیشتری را می طلبد.

 

علمدار افزود: ترویج خبرنگار بسیجی در رسانه های انقلابی می تواند باعث شود تا خبرنگار با فراق بال بهتری کار کند و آن سدهای ممکن در جلوی راهش نباشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی سپاه نینوا به عنوان متولی این حوزه با اجرای افزایش خبرنگاران بسیجی می تواند اقدام خوبی هم به رسانه ها هم به خود، در امر اطلاع رسانی و موارد دیگر داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها