خبرهای داغ:
رئیس کمیته کارگری ستاد دهه فجر گرگان خبر داد

اجرای بیش از 40‌برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه‎فجر

رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر شهرستان گرگان از برگزاری بیش از 40 ویژه‌برنامه به مناسبت گرامیداشت دهه‎فجر برای جامعه کار و تلاش این شهرستان خبر داد و گفت: خانه بهداشت کارگری در صنایع تبدیلی گلستان افتتاح می‎شود.
کد خبر: ۸۸۱۷۳۶۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، موسی بی‎باک صبح امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران ضمن تبریک فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: جامعه کار و تلاش در بخش‎های تولیدی و اقتصادی همواره در صف مقدم قرار دارند، کمیته کارگری و کارآفرینی شهرستان نیز برنامه‎های متعددی برای تکریم از این قشر برنامه‎ریزی کرده است.
وی از مشارکت در برگزاری نمایشگاه اشتغال پایدار امید ماندگار با همکاری آموزش فنی و حرفه ای، میراث فرهنگی و صنایع دستی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق کارآفرینی امید گرگان خبر داد و تصریح کرد: توانمندی‎های جامعه کار و تلاش نیز در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.
رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر شهرستان گرگان افزود: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهیدان، عطر افشانی جامعه کار و تولید در گلزار شهدا از برنامه‎های این ستاد در ایام‎الله دهه فجر است.
بی‎باک از برگزاری المپیاد ورزشی کارگران بازنشسته خبر داد و گفت: این برنامه ورزشی روز پنج‎شنبه 14 بهمن ساعت 9 صبح سالن ورزشی شهرداری گرگان واقع در کوی علیمحمدی برگزار می‎شود.
وی ابراز کرد: حضور جامعه کارگری و کارفرمایی در نماز جمعه، نشست با بانوان کارآفرین شهرستان گرگان و بازدید از واحد تولیدی و افتتاح خانه بهداشت کارگری از دیگر برنامه‎های ستاد دهه فجر شهرستان گرگان است.
رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر شهرستان گرگان از اهدای بسته فرهنگی به رابطین فرهنگی واحدهای کارگری خبر داد و گفت: جشن متمرکز انقلاب توسط جامعه کارگری برگزار می‎شود.
بی‎باک بیان کرد: دیدار با اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان گرگان، تجلیل از کارگران ایثارگر و  جانباز، نشست بصیرتی و روشنگری نسبت به مسائل روز منطقه ویژه جامعه کارگری، جشن بزرگ انقلاب با مشارکت کمیته کارگری گرگان، کانون بازنشستگان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از برنامه‎های ستاد دهه فجر است.
وی گفت: برگزاری مراسم زیارت عاشورا، تقدیر و تجلیل از همکاران ایثارگر، حضور پرشور جامعه کارگری در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن به عنوان محوری‎ترین برنامه‎های گرامیداشت این ایام است.
1860 تعاونی در گرگان وجود دارد/ بیش از 11 هزار نفر از کارگران گرگان بازنشسته هستند
رئیس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد دهه فجر شهرستان گرگان؛ تعداد کارگران بازنشسته این شهرستان را 11 هزار و 700 نفر اعلام کرد و در خصوص تعداد کارگران بازنشسته به تفکیک زن و مرد افزود: تعداد کارگران مرد 10 هزار و 810 نفر و تعداد کارگران زن در شهرستان گرگان 890 نفر است.
بی‎باک با اشاره به اینکه یک‎هزار و 860 تعاونی در شهرستان گرگان وجود دارد، ابراز کرد: تعداد تعاونی‎های تولیدی 833 شرکت، تعاونی‎های توزیعی 418 شرکت و تعداد تعاونی‎های خدماتی در گرگان 559 شرکت است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها