خبرهای داغ:

مراسم گرامیداشت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی(ره) در سربیشه

مراسم گرامیداشت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران در محل میدان امام (ره) سربیشه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۱۷۶۷۰
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم  گفت: سنگ بنای این نظام در سال 1342 توسط حضرت امام خمینی (ره) بر زمین گذاشته و 15 سال طول کشید این بنای مقدس به اتمام رسید.

اکبرپور با بیان اینکه یک روز در همین مملکت غربیون حق توحش می گرفتند گفت: کجا بودیم و الان کجا هستیم و عنوان کرد: وظیفه ما نسبت به این انقلاب چیست و همه اقشار در آن دوره دست به دست هم دادند و این انقلاب را به پیروزی رساندند و این انقلاب به راحتی به دست ما نرسیده است.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به توطئه های فراوانی که دشمنان برای به زانون درآوردن این انقلاب تاکنون انجام داده اند افزود: دشمن هیچ گاه دست از تلاش برنداشته و بر نمی دارد و هر گاه روزنه ای بتواند در این مملکت پیدا کند قطعاً آرام نمی نشیند و امروزه دشمن در تلاش است از طریق نفوذ در این مملکت تاثیر خود را بگذارد.

اکبرپور با بیان اینکه مردم ما از فرهنگ حاکم بر این کشور به ستوه آمده بودند که انقلاب کردند گفت: نفوذ یعنی اینکه یک وزیری پیدا شود و  بگوید بالاترین دغدغه من این است که کرسی تدریس موسیقی را در دانشگاهها فعال کنم و این در حالیست که خوانندگان قبل از انقلاب بهتر اجرا می کردند و افزود:  اگر سیاستمداران ما به دنبال مجوز کنسرت و تک خوانی بانوان باشند  این همان نفوذ است .

وی افزود : انقلاب ما انقلاب به ستوه آمده از فرهنگ دوران ستم شاهی  بود و اکنون کسانی هستند که دغدغه کنسرت دارند و دغدغه آب و نان و امنیت  این مردم را ندارند و خاطرنشان کرد: اکنون مردم روستاهای ما برای چند لیتر آب آشامیدنی صف می کشند و گاهی دیده می شود سیاست ها به حاشیه می رود، پهنای اینترنت برای روستاهایی که آب آشامیدنی ندارند بیشتر می شود؛ اولویت کجاست؟

اکبر پور گفت: جوان روستایی ما مشکلش این است که پهنای اینترنت پرسرعت و یا کم سرعت باشد یا نه برای شستن یک دست لباس متحمل سختی شود؟

وی در ادامه عنوان کرد: چهار لیتر آب داشتند به روستاها می رساندند آن را هم به سیاست بازی وا داشتند که کی آب برساند و کی آب نرساند، الان هم می بینید که دودش به چشم همان روستایی  ها می رود.

 معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی اضافه کرد: پدران ما آمدند و شعار استقلال سر دادند یعنی عزت شرف و اقتدار ما با لبخند و قدم زدن با دشمن بدست نمی آید و اگر ما ولایتمدار باشیم ، رهبری  مکرر فرمودند من به دشمن خوشبین نیستم، حال بعد از این همه رفت و آمد و هزینه تلاش کردند؛  هیچ کس تلاش را ناسپاسی نمی کند اما درحال حاضر آنان به دورشان خط کشیدند و ورود چند کشور از جمله ایران را ممنوع اعلام کرده اند.

حجت الاسلام اکبرپور همچنین گفت: استقلال یعنی اینکه ذوق زده و جو زده نشویم، یک فروند هواپیما را وارد این کشور کردند برای آن قربانی انجام دادند،  وزیر متین این نظام که ارزشش باید بالاتر از اینها باشد به استقبال این هواپیما رفت؛ آن وقت شهر به شهر بگردانند و آن موقع اگر نقدی هم صورت می گیرد، بگویند: شما هواپیمای کهنه سوار می شوید و  افزود: واقعا چند درصد مردم ما از هواپیما استفاده می کنند و آیا دغدغه امروز مردم ما هواپیماست؟ البته نمی گوییم نباشد ولی باید سبک و سنگین و اولویت بندی کرد.

معاون هماهنگ کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی همچنین با بیان اینکه  جوان ما امروز برای دریافت 3 میلیون تومان  وام ازدواج باید در نوبت بماند، گفت: برجام قرار بود به فرجامی برسد و اگر پولی قرار بود وارد این کشور شود  باید در سر سفره مردم پیدا می شد نه اینکه نیامده برگردد به کارخانه های غربی تا هم کارخانه ها بگردد و هم کارگران خارجی سر کار باشند.

اکبرپور  با بیان اینکه اگر کسی محبوبیت دارد در بین مردم برای خدمتی است که انجام می دهد و برای سیاست بازی کسی در قلب کسی راه پیدا نکرده است افزود: بنا بود مردم صد روزه برکت ببینند، به هزار و صد روز داریم می رسیم؛ نمی گوییم کاری نشده ولی نقد هم جای خودش را دارد.

وی همچنین اضافه کرد : در یکی از همین شهرستان های استان ما بنا بود یادواره شهدایی برگزار کنند پدر شهیدی را دعوت کنند، رسماً در آن شهر مخالفت شد که خیر! این پدر شهید صلاح نیست در این یادواره شرکت کند چرا ؟! مگر آقای رئیس فراموش کرده صندلی آن بر خون شهید استوار است؟

وی افزود: یک روزی می گویند یادواره شهدا برگزار نشود یک روز هم اگر بناست برگزار شود فلان کس ورود پیدا نکند این یعنی چه ؟

اکبرپور در پایان بیان داشت دور تا دور ما را فتنه فرا گرفته و امنیت امروز ما مدیون جانفشانی همین شهداست و ما هرچه داریم از یادواره شهدا داریم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها