خبرهای داغ:
جانشین سازمان بسیج مستضعفین:

اعزام دانش آموزان و اقشار مختلف مردم به اردوی راهیان نور در اوج خود قرار دارد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز با عنایت خداوند راهیان نور به اوج خود رسیده و با توجه به‌فرمان مقام معظم رهبری همه مسئولان به‌نوعی در این عرصه سنگ تمام گذاشته‌اند.
کد خبر: ۸۸۱۷۸۸۲
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
اعزام دانش آموزان و اقشار مختلف مردم به اردوی راهیان نور در اوج خود قرار دارد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار علی فضلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای اردوهای راهیان نور اظهار داشت: تمامی اقدامات لازم در این زمینه  در رصد و کنترل بوده و آمادگی کامل را برای ایجاد این حرکت بزرگ و عظیم فرهنگی راداریم.

وی با اشاره به اینکه هیچ عذری برای پذیرفتن افراد نداریم افزود: در طول سال خوشبختانه راهیان نور مثل سال‌های قبل فعال بوده و برای پذیرفتن راهیان نور اعم از دانش آموزان و اقشار مختلف مردم هیچ عذری نداریم.

فضلی با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور به اوج خود رسیده است و توسعه خوبی در این زمینه داشته‌ایم، عنوان کرد: امروز با عنایت خداوند راهیان نور به اوج بلوغ خود رسیده و با توجه به‌فرمان مقام معظم رهبری همه مسئولان به‌نوعی در این عرصه سنگ تمام گذاشته‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: امروز در اوج اعزام دانش آموزان و سایر اقشار قرار داریم، همچنین از سپاه علی بن ابی‌طالب(ع)، آموزش پرورش و اقشار مختلف مردم استان قم می‌خواهم که در راهیان نور شرف حضور پیدا کنند.
ارسال نظرات