خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اجرای 600 طرح اقتصاد مقاومتی در نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: بسیج سازندگی نهاوند با اعطای 6 میلیارد تسهیلات اقتصاد مقاومتی در دو سال اخیر در قالب 600 طرح برای اشتغالزایی جوانان اقدامات خوبی داشته است.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۴۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
اجرای 600 طرح اقتصاد مقاومتی در نهاوند

 به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، کامران کریمی اظهار داشت: در ایام دهه فجر همه خبرنگاران نهاوندی در بازدید یک‌روزه‌ای از تمامی طرح‌ها و فعالیت‌های جوانان بسیجی در زمینهٔ اقتصاد مقاومتی دیدن می‌کنند.

وی گفت: نزدیک به 600 نفر از بسیجیان نهاوند با انجام کارهای بزرگ و کوچک اقتصادی زودبازده کمک زیادی به اقتصاد مقاومتی در راستای فرمان مقام معظم رهبری انجام دادند و برای تعداد زیادی ایجاد اشتغال کردند.

وی افزود: بسیجیان و جوانان تحصیل‌کرده نهاوندی طرح‌های زودبازده خود را در راستای اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی سپاه در نهاوند ارائه دادند و با یک‌روند رو به رشد کار خود را شروع کردند که با دریافت 6 میلیارد تسهیلات در دو سال اخیر در قالب 600 طرح برای تعداد زیادی ایجاد اشتغال کردند.

کریمی اظهار داشت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی اجرا شده در شهرستان نهاوند شامل دامداری سبک، بسته‌بندی انواع مواد غذایی و خشکبار، تولید قارچ، کمپوست، زنبورداری، قالی‌بافی، توسعه کشاورزی و باغداری است که تا کنون جوانان جویای کار بسیجی از آن استقبال خوبی کردند.

فرمانده سپاه نهاوند تصریح کرد: در سال‌های اخیر بسیج سازندگی نهاوند با ورود به بحث اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد اشتغال و استفاده از کالاهای ایرانی و راهکار بهتری برای جذب قشر تحصیل‌کرده به بازار کار با یک مدیریت جهادی خوب است.

وی در مورد واگذاری نحوی تسهیلات اقتصاد مقاومتی در نهاوند افزود: مبلغ تسهیلات اقتصاد مقاومتی که در اختیار جوانان فارغ‌التحصیل و بسیجی قرار داده می‌شود بستگی به طرح‌ و میزان سرمایه اولیه آنها دارد که مبلغ آن بین 3 تا 150 میلیون تومان با سود مصوب بانکی است.

کریمی همچنین خبر از افتتاح دفتر بسیج رسانه نهاوند در ایام دهه فجر داد و گفت: تمامی تلاش ما جذب همه خبرنگاران به بدنه بسیج برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و وحدت رویه در بین آنها است و به همین منظور بر اساس برنامه کشوری بسیج رسانه در نهاوند تشکیل شد و قرار است دفتر آن در نهاوند نیز به‌زودی افتتاح شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات