خبرهای داغ:
معاون استانداری همدان عنوان کرد

هدف از طرح نظام سلامت تامین عدالت در سلامت جامعه

معاون استانداری همدان هدف از طرح نظام سلامت را تامین عدالت در سلامت جامعه دانست و گفت: با اجرای طرح نظام سلامت تغییرات مثبتی در حوزه بهداشت ودرمان اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۸۸۱۸۱۵۱
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴

رضا قیاسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه های عممرانی و بهداشتی در نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی بزرگترین انقلاب دنیاست و مثل آن در جهان دیده نشده است.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی افزود: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری امسال، سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام گرفت و هدف دولت تدبیر و امید نیز آرامش و رشد اقتصادی در کشور است.

معاون استانداری همدان اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی باید در عمل دیده شود و این وظیفه دولتمردان و مسئولین سیاستگذاری و برنامه‌ریزی است و دولت تلاش خود را در اجرای برنامه‌های اصولی و به کار گیری کارشناسان کاردان در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی دارد تا آرامش و امنیت و امید را به جامعه برگرداند .

وی هدف از طرح نظام سلامت را تامین عدالت در سلامت جامعه دانست و گفت: با اجرای طرح نظام سلامت تغییرات مثبتی در حوزه بهداشت ودرمان اتفاق خواهد افتاد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات