خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه:

داعش دست پرورده آمریکاست

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف گفت: گروه تکفیری- تروریستی داعش از سوی آمریکا و همپیمانانش به وجود آمده که تسلیحات نظامی لازم را در اختیار این گروه قرار دادند.
کد خبر: ۸۸۱۸۲۳۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کنگاور، سردار محمدنظر عظیمی در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد حبیبی در مسجد جامع کنگاور افزود: امروز مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر جنایتکارترین انسانها را در قالب گروهک ها راه اندازی کرده و به جان بشریت انداخته اند و با تمام وجود به صورت آشکار و پنهان از آنها حمایت می کنند.
وی اظهار کرد: پیام خون شهید حبیبی و سایر شهدای مدافع حرم به ملت ایران و نسل جوان ما باید این باشد که ماهیت جنایتکاران مدعی حقوق بشر را بشناسیم و بتوانیم به تکلیفمان که ادامه راه نورانی شهداست، عمل کنیم.
وی افزود: کسانیکه در سوریه با موشک های آمریکایی، عربستانی و ترکیه ای به شهادت رسیدند و موشک هایی که در اختیار تروریست ها قرار می گیرد، آخرین ورژن موشک های تولیدی آمریکایی ها است.
سردار عظیمی بیان کرد: پیشرفته ترین موشک کنونی آمریکایی هم به وفور در اختیار داعش قرار می گیرد، در حالیکه دستیابی به این سلاح ها و تجهیزات امکان پذیر نیست و کسانی این تجهیزات را در اختیار گروه های تروریستی داعش قرار می دهند که خود مدعی دفاع از حقوق بشر و دموکراسی هستند.
وی تاکید کرد: شناخت ماهیت مستکبران، نظام صهیونیستی در جهان و ماهیت آمریکای جناتیکار نکته بسیار مهمی است که در فرمایش های مقام معظم رهبری نیز به صورت مبسوط عنوان شده است.
فرمانده قرارگاه نجف اشرف در غرب کشور اظهار کرد: اگر صحنه هایی در نبرد بین حق و باطل اتفاق افتاده، ما امروز به عنوان افتخارات مردم مسلمان ایران و شیعیان از آن یاد می کنیم که ریشه در باورهای دینی و اعتقادات ما دارد.
وی یادآور شد: مسایلی که در عرصه های مختلف در پیکار بین حق و باطل وجود دارد، امروز باز هم تکرار می شود و باید از اعتقادها و باورهای دینی مان پاسداری کنیم و این پاسداری هیچ گاه مرز جغرافیایی نشناخته و نمی شناسد.
سردار عظیمی بیان کرد: امروز نبرد بین ملت ما و مسلمانان جهان با دشمنان به رهبری رهبر معظم انقلاب و با حضور شما مردم مومن شکل می گیرد و در هر جای دنیا براساس باورهای دینی مان مسوول هستیم و وظیفه داریم و باید به این تکلیفمان عمل کنیم.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 85 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی محسوب می شود.
ارسال نظرات