خبرهای داغ:
آیت‌الله سعیدی:

اقدامات ترامپ انگیزه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را تقویت می‌کند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: ترامپ رئیس جمهور خام آمریکا کارهایی انجام می‌دهد که مردم با انگیزه بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۰۳
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
اقدامات ترامپ انگیزه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را تقویت می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر استان که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به اقدامات اخیر ترامپ اظهار کرد: همیشه در آستانه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن دشمن اقدامات ضد تبلیغی انجام می‌دهد که موجب می‌شود مردم با علاقه بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند و طی روزهای اخیر ترامپ رئیس جمهور نامعقول آمریکا حرف از گزینه‌های روی میز زده است.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهورهای قبلی آمریکا آرزوی شکست نظام جمهوری اسلامی را به گور بردند، بیان کرد: ترامپ رئیس جمهور خام آمریکا کارهایی را انجام می‌دهد که مردم با انگیزه بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند و این اقدامات دشمن از الطاف خفیه الهی است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: باید در برنامه‌های دهه فجر توجه بیشتری به شهدا شود، نخستین کار امام خمینی(ره) در روز 12 بهمن سال 57، رفتن بر سر مزار شهدا در بهشت زهرا و سخنرانی در این محل بود.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به ضرورت معرفی رهاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: باید این رهاوردها در قالب‌های مختلف در راهپیمایی 22 بهمن امسال نمود پیدا کند، همچنین باید به توطئه‌های دشمن در این راهپیمایی اشاره شده و بعد استکبارستیزی در راهپیمایی 22 بهمن نمایان باشد.

وی ادامه داد: در کشور برخی از جریان‌ها می‌خواهند که دشمنی با آمریکا را فراموش کنیم، از هیچ کسی نمی‌ترسیم و مصمم هستیم که انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل کنیم و در روایات آمده است که انتظار فرج بهترین کارها است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: یکی از چیزهایی که خداوند به عنوان رسالت پیامبران مطرح کرده، نفی طاغوت است و آن‌ها باید در کنار عبادت به این وظیفه هم می‌پرداختند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به ضرورت شناخت دشمن اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که بشر از ابتدای خلقت با آن مواجه شد، ضعف در شناخت دشمن بود، انسان باور نمی‌کرد که شیطان با او دشمن است و خودش را در شکل‌های مختلف به او نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در جوامع بشری کسانی که در برابر دشمنان مقاوم بودند و از آن‌ها نهراسیدند، با وجود تعداد کم در برابر دشمن به علت داشتن این باور و نگاه پیروز شدند و این مساله در تاریخ انقلاب اسلامی ایران هم تجربه شده است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: دشمنی دشمنان با انقلاب اسلامی ایران و ارزش‌های آن از ابتدا بوده است، با این وجود این انقلاب به سمت جلو حرکت کرد و امام خمینی(ره) با نهضت خودشان لرزه بر تن استکبار انداختند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به ضرورت تکرار مضامین استکبارستیزی در جامعه اظهار کرد: برخی به دلیل وابستگی می‌خواهند که از ماموریت استکبارستیزی عدول کنند، باید بر اجرای این ماموریت توسط مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید شود چرا که مساله استکبارستیزی هنوز برای برخی به باور تبدیل نشده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی 22 بهمن یک حرکت مردمی است و دستگاه‌های اجرایی در این راهپیمایی تنها وظیفه خدمت رسانی را دارند و باید شکل مردمی بقیه برنامه‌های دهه فجر هم تقویت شود.

ارسال نظرات