خبرهای داغ:
بیانیه بسیج جامعه زنان؛

22بهمن برای تجدید پیمان با آرمانها می آییم

بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام ) استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۱۹۳۶۳
|
۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن کامل بیانیه بسیج جامعه زنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به شرح ذیل منتشر شد:

ملت در روز 22 بهمن به فضل پروردگار و توفیق الهی یکبار دیگر نشان خواهد داد که برای حفظ و پاسداری انقلاب مصمم تر از همیشه در صحنه و هم دل و هم زبان و هم صحبت هستند(مقام معظم رهبری) .

اینک پس از گذشت نزدیک به چهار دهه از انقلاب شکوهمند اسلامی و دوران پرفراز و نشیبی که این نظام پربرکت انقلاب اسلامی طی کرده است، حرکت پرشتاب و فزاینده، نوآوری های جدید، پیشرفت های علمی، اقتصادی و نظامی در کنار همه ی تحریم ها، آن را به قطب تحولات در جهان مبدل کرده است .

نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان پدیده ای منحصر به فرد، الگویی است که در زیر لوای مشروعیت الهی و در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفداه در طول بیش از 37 سال ثابت کرده است که تحت زعامت و فرمان رهبر و مقتدایش، تن به ذلت نخواهد داد و در برابر تحریم ها، تهدیدها، بی بصیرتی ها، همچون کوهی آهنین، استوار و سرافراز ایستادگی خواهد کرد .

آری، 22 بهمن ماه یاد آور وحدت، ایثار، حماسه، ازجان گذشتگی و بصیرت است که ندای رسای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر می دهد.

22 بهمن یادآور رشادتهاست، رشادتهایی از جنس ایمان و خودباوری، رشادتهایی از جنس تجلی بصیرت و غیرت ، از جنس همت و عزت و ... .

تاریخ پرفراز و نشیب و سراسر شور و حماسه آفرینی ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خود گویای عشق و دلدادگی مردم غیور و دلسوزی است که تا پای جان، حافظ آرمان های والا و مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند .مردم بصیری که در برابر هجمه های گوناگون دشمنان با اتحاد و همدلی قامت سپر کرده اند تا مبادا این انقلاب و نظام به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد .

و اینک صفحه زرین دیگری از کتاب انقلاب ورق خواهد خورد و بار دیگر 22 بهمن در اذهان جهانیان ماندگار خواهد شد .

22 بهمن تجلی عشق و دلدادگی مردم به میهن اسلامی و یادگاری است که نسل به نسل، همپای پیر و جوان، خرد و کلان بوده و خواهد بود .

آری جمهوری اسلامی ایران تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی راهی روشن را در پیش رو دارد . راهی که انقلاب اسلامی را به اوج عزت و حکومت حاکمان جور جهان را به خاک ذلت می کشاند .

ما می آییم تا بار دیگر به جهانیان ثابت کنیم ملتی که صاحبش مهدی فاطمه (سلام الله علیها) است ، زیر بار زور و ذلت و تحقیر نمی رود . قامت ملتی که با تاسی به مادرشان حضرت زهرا سلام الله علیها در زیر بیرق ولایت گوش به فرمان رهبر و مقتدایش بوده و هست ، در زیر بار تحریم ها و تهدید ها و هجمه ها خم نخواهد شد .

ما فرزندان حضرت زهرا سلام الله علیها می آییم تا همچون زهرای مرضیه (سلام الله علیها) تا پای جان مدافع حریم ولایت باشیم ... می آییم تا با آرمان های شهدایی که با خون و روح و جانمان آمیخته شده است ، تجدید بیعت کنیم ...

می آییم تا ثابت کنیم فرزندان این مرزوبوم ، چه در بهمن سال 57 ، چه در 8 سال دفاع مقدس، چه در روزگار 9 دی، چه در آن سوی مرزها و در دفاع از حریم مطهر اهل بیت علیهم السلام همچون مدافعان حرم و چه در دفاع از جان مردم غیور ایران در دل آتش، همچون آتشنشانان فداکار، با پای نهادن در عرصه های پرخطر، بی هیچ ترس و واهمه ای، مدافعان ولایت خواهند بود .

می آییم تا بار دیگر پیمانمان را با اندیشه های والای آن پیر فرزانه ، امام خمینی کبیر (ره) و رهبر عزیزتر از جانمان امام خامنه ای (مدظله العالی) مستحکم تر کنیم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار