امام جمعه ساوه

اندیشه‌های امام راحل در آینده جهان تاثیر عملی خواهد داشت

امام جمعه ساوه گفت: همه صاحبنظران و تحلیل‌گران سیاسی در عرصه‌های بین‌المللی بر این موضوع تاکید دارند که اندیشه‌های امام راحل در آینده جهان تاثیر و کاربرد عملی خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۱۹۶۸۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت اسلاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان ساوه در مراسم جشن انقلاب و سالروز ولادت حضرت زینب(س) که در جوار آستان مقدس امامزاده یحیی(ع) ساوه برگزار شد، با اشاره به شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار کرد: وقتی ملت ایران به فسادی که کشور را فرا گرفته بود اعتراض کردند و این اعتراض آنان با تاکید بر احیای ارزش‌های اسلامی بود، خدای تعالی به مدد این ملت آمد و فردی از سلاله زهرا(س) مامور الهی شد تا با حمایت این مردم حکومت اسلامی را تشکیل دهد.

وی با تاکید بر اینکه با شکل‌گیری انقلاب دشمنان این کشور همواره به دنبال توطئه‌چینی و توسل به ابزارهای جنگ سخت و جنگ نرم برای شکست آن شدند، افزود: در حوزه جنگ سخت با وجود اینکه بیش از 20 کشور برای براندازی نظام اسلامی بسیج شدند، اما نتوانستند کاری از پیش ببرند و این کشور اسلامی ایران بود که پیروز این جنگ نابرابر شد.

امام جمعه ساوه ادامه داد: دشمنان نظام به شیوه دیگری برای مقابله با این کشور روی آوردند و آن توسل به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی بود و به دنبال ترویج منکرات هستند.

وی با اشاره به اینکه جامعه دارای یک حیات مستقل اجتماعی و یک حیات فردی است، افزود: امکان دارد که با ترویج منکرات و آسیب‌های اجتماعی علاوه بر نابودی حیات فردی به انحطاط جامعه و مردم نیز دامن زد و حیات جامعه را تهدید کرد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی باید امر به معروف و نهی از منکر را در بین مردم و جامعه نهادینه کنیم و براساس زندگی ایمانی که الزامات خاص خود را دارد حرکت کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات