خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت دهه فجر؛

دومین دوره مسابقات شتردوانی شمال کشور در بندرترکمن برگزار شد/تصاویر

دومین دوره مسابقات شتردوانی شمال کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر با معرفی نفرات برتر در بندرترکمن به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۳۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، علی روشن شمال مسول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن عنوان کرد: این مسابقات در قالب سه کورس امروز در مجموعه سوارکاری بندرترکمن برگزار شد که در 16 میلیون ریال جایزه نقدی و 10 تن سبوس به برندگان رقابتها اهدا شد.

وی در ادامه گفت: این رقابت ها با حضور ۱۰ چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان بندرترکمن و در حضور حدود 700 تماشاگر در سه کورس به مسافت 600 متر و 1000 متر و دور قهرمانی نیز در مسافت 600 متر برگزار شد.

روشن شمال ادامه داد: در پایان کورس اول و 600 متر 'حمید اونق' قهرمان شد و 'خدر کمی و محمد کمی' به ترتیب عنوان های دوم و سوم را کسب کردند که در این کورس صرفا ۸ شتر به خط پایان رسیدند و مابقی شترها به خط پایان نرسیدند.

مسول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن بیان کرد: مسافت کورس دوم 1000 متر بود که در پایان مجددا ' حمید  اونق ، مقام اول و معید کمی و خدر کمی' به ترتیب دوم و سوم شدند و 6 شتر به خط پایان رسیدند.

وی افزود: در کورس قهرمانی که 600 متر بود سلیمان کلته به مقام نخست رسید. در این دور صرفا  چابکسوار شتر قهرمان دور اول و دوم تغییرکرد ولی شتر قهرمان همان شتر مقام نخست دور های اول و دوم بود.

روشن شمال عنوان کرد: در دو کورس اول و دوم به نفرات اول مبلغ 300 هزار تومان وجه نقد و حواله  دو تن سبوس اهدا شد و نفرات دوم و سوم نیز به ترتیب 200 هزار تومان و یک  و نیم تن حواله سبوس  و 100 هزار تومان و یک  تن حواله  سبوس اهدا شد در دور قهرمانی نیز به نفر اول مبلغ 400 هزار تومان اهدا شد.

مسول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن یادآور شد: این مسابقات به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و ازسوی اداره ورزش و جوانان بندرترکمن و با حمایت جهاد کشاورزی و حامیان بخش خصوصی و علاقه مندان به ورزش سوار کاری برگزار شد.

وی تاکید کرد: خدر کمی ، معید کمی ، عبداللطیف جلالی کلته ، محمد کمی ، همراه کمی ، عارف قره جه ، یوسف کم ، حمید  اونق ، عبدالباسط اینچه برون و رامین ایری از چابکسوران این رقابت ها بودند که در دور پایانی سلیمان کلته بجای حمید اونق وارد میدان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها