خبرهای داغ:
مسئول حوزه مقاومت بسیج ادارات ونهادهای شهرستان سرایان:

هوشیاری، بصیرت و بیداری پیش نیاز انقلابی ماندن است

مسئول حوزه بسیج ادارات ونهادهای شهرستان سرایان گفت: هوشیاری، بیداری و بصیرت اگر در مسیر الهی قرار گیرد انسان را می تواند به کمال برساند.
کد خبر: ۸۸۱۹۹۹۸
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
محمدمهدی عظیمی مسئول بسیج ادارات ، نهادها و کارگری شهید تندگویان شهرستان سرایان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در خصوص مشخصه های انقلاب گری گفت: هوشیاری ، بیداری و بصیرت واژه هایی هستند که اگر در مسیر الهی قرار گیرد موجب رسیدن انسان به کمال می شود و پیش نیاز انقلابی بودن برخورداری از مفاهیم مذکور می باشد.
 
وی افزود: انقلابی گری مفهومی است که بشریت می تواند ظرف وجودی خود را ارزشمندگرداند،چه بسیارند از انسانها که این ثروت الهی یعنی وجود و هستی خویش را بالفعل نمی سازند. ولی مردم شریف ایران توانستند با هوشیاری ،بیداری وبصیرت امام راحل به مرحله انقلابی گری برسد یعنی سرنوشت ساز گردد و شاخصه های این مهم شناخت خود، قیمت خویش، شناخت فلسفه خلقت و معرفت به مبداء خلقت ذات اقدس الهی است.
 
مسئول حوزه بسیج ادارات بیان داشت: شخصی که مسیر انقلابی گری را می پیماید نسبت به پدیده های الهی حساس، و احساس مسئولیت می کند و راه نجات خود و دیگران را قرار گرفتن در مسیر کمال و دستیابی به معرفت الهی می داند و آن موقع است که به مرتبه بخشیدن جان خویش می رسد.
 
عظیمی در رابطه با حفظ انقلاب اظهار داشت: قدر و منزلت هر موجودی بستگی به عظمت ونقش آن برای سرنوشت انسان است ،انقلاب اسلامی ملت شریف ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست آنقدر ارزشمند است که برای دست یافتن و حفظ آن قریب سیصد هزار شهید تقدیم گردیده است.
 
به گفته وی: انقلاب توانسته است ظرفیتی ایجادکند که بشریت جایگاه خود را بیابد،انقلاب اسلامی توانسته است مبانی و تئوریهای پیامبران (ص) و ائمه اطهار(ع) را عملیاتی نماید و توانسته است ایجاد برجستگی و نفوذ نماید و توانسته است ارتباط بین مخلوق وخالق را معنادار کند.
 
مسئول بسیج ادارات سرایان  تلاش برای ایجاد معرفت بیشتر در مورد انقلاب،تلاش برای معرفی دستاوردهای انقلاب، تلاش برای ایجاد ارتباط بین انقلاب پیامبرگرامی و انقلاب اسلامی ،تلاش به منظور جدایی انقلابیون منحرف از اصل انقلاب و تلاش برای شناسایی آیات و روایات مربوط به انقلاب اسلامی را از مهمترین راههای حفظ انقلاب ذکرکرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها