خبرهای داغ:
به مناسبت دهه مبارک فجر:

هیئت عاشقان ولایت برگزار شد

به همت حوزه شهید رجایی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) هیئت عاشقان ولایت با حضور سرگروه های صالحین و فرماندهان پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۰۲۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دراین مراسم علیرضا نظری به موضوع انقلاب اسلامی پرداخت و ابراز داشت: ما در دهه مبار ک فجر باید قدردان خون پاک شهدا و بزرگانی باشیم که باعث این پیروزی بزرگ شدند. در حقیقت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دهه زنده شدن ارزش ها و فروپاشی ضد ارزش ها بود.

وی افزود: یکی از ارزش های بزرگ انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و قطع کردن دست استکبار از این نظام است که ما نیز می بایست آن را حفظ کنیم. بعضی افراد در داخل نظام اسلامی هستند و نظر دارند که باید با کدخدای جهان یعنی امریکا تعامل داشته باشیم تا بتوانیم راحت زندگی کنیم. باید به افراد بگوییم ما انقلاب نکرده ایم که بخواهیم با امریکا تعامل داشته باشیم ما این همه شهید نداده ایم که بخواهیم با امریکا ارتباط داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تعامل با کدخدا اصلاً در تفکر انقلابی جایی ندارد. یکی ازدلایلی که رهبر انقلاب با مذاکرات موافقت نمودند همین بود که بعدها کسانی نگویند که مامی توانستیم با مذاکره و تعامل هم هسته ایی داشته باشیم و هم مشکلات اقتصادی راحل کنیم اما نگذاشتند   رهبری این تجربه را برای ملت زنده نمودند که آمریکا قابل اعتمادنیست.

وی در پایان افزود: ما در قبل از انقلاب هم با امریکایی ها ارتباط داشتیم و دیدیم که چه خیانت ها و چه مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بر سر جامعه ما آوردند و تمام اموال با ارزش کشور را به غارت و یغما می بردند. حالا که با چنگ و دندان این انقلاب را با هزاران خون ریخته شده شهدا به پیروزی رسید نباید به راحتی ارزش ها و آرمانهایی که برای آن متحمل سختی ها و از جان گذشتگی ها شده ایم زیر پا گذارده و به فراموشی بسپاریم و با این غفلت انقلاب و کشور مان را به دست بیگانگان و امریکای جنایتکار بدهیم.

ارسال نظرات