خبرهای داغ:
به همت حوزه بلال ناحیه مانه و سملقان

نشست بصیرتی در مسجد صاحب الزمان شهر آشخانه برگزار شد

نشست بصیرتی بعداز نماز مغرب و عشاء در پایگاه مسلم بن عقیل (ع)حوزه بلال مسجد صاحب الزمان شهر آشخانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۰۴۹۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج : نشست بصیرتی بعداز نماز مغرب و عشاء  در پایگاه مسلم بن عقیل (ع)حوزه بلال مسجد صاحب الزمان شهر آشخانه برگزار شد.

 سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه گفت:دشمن از اول انقلاب تا به الان بیکار ننشسته سعی در نفوذ درانقلاب اسلامی دارد چرا که دشمن در بحث تفکر نخبگان و تغییر فکرشان نسبت به انقلاب تلاش میکندبه طور مثال در یک جلسه ای وزیر امور خارجه آمریکا گفته من به شما قول می دهم که اگرحمایت خود را از بشار اسد بردارید ماجبهه مقاومت را برای شماحفظ خواهیم کرد.

وی افزود:دشمن سعی در تحریف گفتمان انقلاب دارد چرا اینکه بارها به جای واژه مستضعفین از واژه قشر آسیب پذیر یعنی قشر همیشه توسری خور استفاده کرده در صورتی که در قرآن آمده مستضعفین وارث همه چیز هستند.

وی در ادامه عنوان کرد:امیدسازی مسئولین در خارج از کشور توسط دشمن یعنی می گویند اگر باخارج از کشور هماهنگ باشیم مشکل اقتصادی ما حل خواهد شد.

وی در پایان نشست مباحث انتخاباتی مطرح کرد از گفته های آمریکا که می گویدگزینه های ماروی میز است نباید ترسید چرا که کشور عزیزمان ایران جزء هفت کشور برتر نظامی جهان است و اینجاست که وظیفه نیروهای  نظامی و انقلابی ماست که هوشیار باشیم ودر انتخابات مشارکت داشته وبا هوشیاری کامل واستفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز فردی لایق ودلسوزانقلاب وجامعه را انتخاب نماییم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها