خبرهای داغ:
مسؤول بسیج سازندگی کردکوی؛

بزرگترین اثر اردوهای جهادی عمق‎بخشی داخلی است

مسئول بسیج سازندگی کردکوی گفت: بزرگترین اثر اردوهای جهادی بر روی برنامه‎های سپاه و بسیج و همچنین معنویت افراد، عمق‎بخشی داخلی است.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۲۰
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، در گوشه‎ای از این زمین خاکی عده‎ای جوان هستند که با حرکت جهادی خود خستگی را خسته کرده‎اند، آنهایی که فداکاری‎های دوران جبهه و جنگ را دوباره زنده کرده و آن را در نوع دیگری به تصویر کشیدند، آنهایی که به بهانه ساختن آمدند که خود را بسازند.
جهادگران بسیجی که با لبیک به امام و ولی نعمت خود عازم روستاهای محروم شدند تا بتوانند از بر زمین ماندن علمی که شهدا با خون خود آن را بر افراشتند جلوگیری کنند.
و امروز روز پایانی و وداع جهادگران بسیجی با مردم محروم روستای غلام‎آباد کردکوی بود، از بغض‎های نونهالان و نوجوانان روستا و اصرار بر تداوم این قبیل برنامه‎ها می‎توان عمق اثرگذاری فعالیت بسیجیان را طی این حضور چند روزه در روستا درک کرد.
بسیج سازندگی شهرستان کردکوی علاوه‎بر اعزام گروه جهادی خواهران برای برگزاری کلاس‎های آموزشی و اجرای برنامه‎های فرهنگی، ساخت سرویس بهداشتی برای مسجد این روستا را توسط برادران بسیجی در دستور کار قرار داد تا اینکه امروز در اختتامیه اردوی جهادی این سرویس بهداشتی افتتاح شد.
در این مراسم که جانشین فرمانده سپاه کردکوی، مسئول بسیج سازندگی کردکوی، دهیار روستای غلام‎آباد، اعضای گروه جهادی شهید مهدی فراهی و مردم روستا حضور داشتند بعد از اجرای برنامه‎های متنوع و تقدیر از دانش‎آموزان روستا سرویس بهداشتی مسجد که توسط جهادگران ساخته شده بود، افتتاح شد.
مسئول بسیج سازندگی کردکوی در این مراسم با گرامیداشت 20 بهمن‎ماه سالروز عملیات والفجر هشت، تصریح کرد: امنیت، آرامش و عزت امروز ایران مرهون شهداست.
محمد لشکربلوکی اردوهای جهادی و محرومیت‎زدایی در روستاها را از برکات خون شهدا عنوان کرد و افزود: یکی از دغدغه‎های شهیدان توجه به محرومان بوده، شهدا در وصیت‎نامه‎های خود در وهله نخست بر ولایتمداری، حفظ حجاب و توجه به محرومان تأکید کردند.
وی از شناسایی 70 گروه جهادی در قسمت برادران و خواهران خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از ابلاغ برنامه‎های سپاه، اردوهای جهادی به‎عنوان یکی از برنامه‎های رویکردی بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفت.
مسئول بسیج سازندگی کردکوی با بیان اینکه سپاه تنها در نقش متولی اردوهای جهادی است، بیان کرد: تمامی هزینه‎های عمرانی گروه‎های جهادی از طریق کمک‎های مردمی جمع‎آوری می‎شود.
لشکربلوکی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‎های رهبر معظم انقلاب در حوزه اردوهای جهادی عمق‎بخشی داخلی آن بود، اضافه کرد: اردوهای جهادی در صورتی که مداوم باشد و صرفاً به یک دوره 10 روزه خلاصه نشود اثرگذاری فراوانی دارد.
مسئول بسیج سازندگی کردکوی مطرح کرد: اگرچه همه برنامه‎های بسیج و سپاه تاثیرگذار است اما بنده معتقدم بزرگترین اثر اردوهای جهادی بر روی برنامه‎های سپاه و بسیج و همچنین معنویت افراد،  عمق‎بخشی داخلی است.
وی از افزایش اعزام گروه‎های جهادی به 10 الی 15 روستای محروم طی سال آینده خبر داد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها