خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص):

انقلاب اسلامی متعلق به یک حزب و جناح خاصی نیست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی و مختص به یک گروه و جناح خاص نیست و همه مردم و گروه ها در آن مشارکت فعالانه دارند.
کد خبر: ۸۸۲۰۵۶۶
|
۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام فرهاد شکری در یادواره شهدای شهرستان قصرشیرین در محل مسجد جامع این شهر گفت: میراث شهدا، انقلاب اسلامی است و یکی از مهم ترین تفاوت های انقلاب ما با سایر انقلاب های دنیا، در ولایت فقیه و رهبری انقلاب است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود اظهار کرد: رهبری ایران اسلامی یک فرد نظامی، لیبرال و مارکسیسم نیست بلکه او یک مرجعیت دینی و وارث حکومت انبیاست که براساس آموزه های دینی حکومت را اداره می کند.
وی ادامه داد: رهبر ایران اسلامی مردم را به سمت سعادت پیش می برد و توان دشمن بر این است که بین مردم و رهبری فاصله بیندازد.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه تیپ انصار الرسول (ص) جوانرود گفت: رهبری ایران اسلامی بر قلب های مردم حکومت می کند و دشمن هرگز نمی تواند به مقاصد شوم خود برسد.
حجت الاسلام شکری ادامه داد: رهبر نوری است که خدا روشن کرده و 38 سال با اقتدار کشتی بزرگ انقلاب را هدایت کرده است.
وی گفت: استقلال، عزت، اقتدار و مشارکت همه گروها از دیگر ویژگی های انقلاب اسلامی است که آن را از سایر انقلاب های دنیا متمایز کرده است.
وی اظهارداشت: در سایه عزت و اقتدار ایران اسلامی، هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند به ما امر و نهی کند زیرا ما جزء هفت کشور قدرتمند برتر هستیم.
وی گفت: موشک های دوربرد ، توانایی در عرصه تولید زیردریایی ، ساخت پهباد، ناوشکن موشک های ضد زره و علم نانو همه در سایه درایت رهبر معظم انقلاب و تلاش دانشمندان بسیجی به دست آمده است و امروز اروپا در معرض موشک های ایران اسلامی قرار دارد و هر حرکت غلط آن ها جواب کوبنده ای خواهد داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز در سخنانی با بیان این که شهدا مظهر قدرت ملت ایران هستند، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که تاریخ تکرار نخواهد شد و مردم بار دیگر امام زمان خود را تنها نخواهند گذاشت و با لبیک گفتن به ولایت فقیه، عزتمندی را برای ایران به ارمغان آوردند.
سرهنگ مرادعلی حسنی افزود: دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی تمام شدنی نیست و هر هنگام که پشت سر ولایت فقیه ایستاده ایم به عزت رسیده ایم.وی اضافه کرد: ولایت فقیه ریسمان محکمی است که همه باید به آن چنگ بزنیم و تنها راهکار مقابله با توطئه های سازمان یافته دشمنان حفظ اتحاد و انسجام ملی است.
اجرای مراسم روضه در وصف شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدا و تجلیل از آتش نشانان پایان بخش این محفل نورانی بود.
ارسال نظرات